הרשמה

מנכ"ל סוני: "ה-PS4 לעולם לא תריץ משחקי PS3"

משתמשי ה-PS4 יצטרכו להסתפק בשירות ה-PSNow

האם ה-PS4 תתמוך אי פעם בתאימות לאחור? יושידה אומר "לא"

בשורה מאכזבת לשחקני ה-PS4: בזמן ששחקני ה-Xbox One יוכלו ליהנות מתאימות לאחור ותמיכה במשחקי Xbox 360 פיזיים ודיגיטלים עוד פחות משבועיים, אין כרגע שום תוכנית להכניס פיצ'ר דומה ב-PS4. מנכ"ל חטיבת הבידור של סוני, שוהיי יושידה (Shuhei Yoshida), ענה השבוע למעריץ ששאל בטוויטר "האם תהיה אי פעם תמיכה של משחקי PS3 ב-PS4?". התשובה היתה קצרה וברורה: "לא". הקלות בה יושידה זרק את התשובה האבסולוטית הזאת רומזת על כך שהפיצ'ר כלל לא מתאפשר מבחינה טכנית ולכן גם בעתיד אין טעם לחכות לפיצ'ר המבוקש.

תיאוריה אחרת היא שסוני לא עובדת על תאימות לאחור באופן מכוון כדי לקדם את שירות ה-PSNow שמציע אוסף של משחקי PS3 דרך טכנולוגיית הזרמה - זה אומר שהשחקן צריך חיבור אינטרנט טוב ותשתית של שרתים במדינות הנתמכות. בישראל, אגב, יש אפשרות טכנית להשתמש ב-PSNow אבל רק דרך חשבון אמריקאי ושרתים אמריקאיים, מה שאומר לאגים ואיכות משחק נמוכה. בנוסף, ה-PSNow לא מאפשר לנו לשחק בחינם במשחקים שכבר קנינו ועולה 20$ למנוי חודשי.

מצד שני, אין לסוני יותר מדי סיבות לדאגה - ה-PS4 עדיין נמכרת משמעותית יותר מה-Xbox One בכל הטריטוריות חוץ מארה"ב, וגם מעריצי האקסבוקס יודו שהמהלך לתאימות לאחור הגיע למסיבה מאוחר מדי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:09 29.10.2015 | החכם החכם (אורח)

    אפשר להשתמש בps now בישראל דרך כל מדינה שכבר נתמכת, אם אני לא טועה הכי קרוב זה בריטניה אבל יכול להיות שלא.

    אבל אין תשלום חודשי באירופה אז זה חרא.

  2. 2

    01:50 30.10.2015 | אני אני (אורח)

    אתם מבינים, זה בדיוק למה הקונסולות נחותות. לא כי יש לשחקני המחשב משהו נגד הקונספט של לשבת בסלון עם שלט לעומת מקלדת ועכבר, זה בגלל שיצרניות הקונסולות פשוט שמות אצבע משולשת על קהל הלקוחות שלהם עם חומרה נחותה ואי תאימות לאחור, ואיך הם מבטיחים שתקנו אותן? על ידי זה שהן מחזיקות משחקים כבני ערובה. תעשייה מגעילה. מה קורה עם ה steam machines שהיו אמורות להיות המושיע שלנו מהגועל הזה?

  3. 3

    15:28 30.10.2015 | Xboy Xboy (אורח)

    הגיע למסיבה בדיוק בזמן. אין כמו לגלות שקיבלת יותר ממה שקנית, זאת אחת ההרגשות הכי כיפיות שיש. בקרוב שילוב של קהילת האונליין מה-PC, יעשה שמח במסיבה משלו. בקיצור מה אני אגיד לך עדיף מסיבה כל יום מאשר אחת מלפני שנתיים.

  4. 4

       | פורסם ע"י