הרשמה

בואו נשחק Stereden

אור מנטש שם את תחתוני החלל שלו ויצא לכבוש את אחד ממשחקי הרוגלייק הקשוחים ביותר אי פעם

Stereden הוא משחק רוגלייק מהיר ומאתגר בו אתם משחקים חללית קטנה כנגד צי שלם של אויבים

זה שיש מלא משחקי AAA בכל מקום לא אומר שאין משחקי אינדי מגניבים שמגיע להם קצת תשומת לב. Stereden הוא אחד מהם, ואם אתם אוהבים את משחקי היריות בחלל עם טעם של פעם ומשחקיות מודרנית - לא תרצו לפספס אותו. גם אם לא, שווה לראות את הסרטון רק כדי להתרשם מהעובדה שאני מצליח לשחק בו כמו שצריך ולא מת כל שתי שניות כמו בסרטוני הגיימפליי האחרים שלי.

אז מה קורה ב-Stereden? את הפירוט המלא על המשחק והמערכות שלו תוכלו לראות בסרטון, אבל זה הבסיס: אנחנו משחקים בתור חללית קטנה נגד צי חלל עצום בגודלו. כדי לנצח במשחק נצטרך לעבור 8 שלבים רצופים ולנצל את כל הבוסים בדרך. נשמע פשוט, נכון? אז הקונספט באמת מאוד פשוט, אבל בתור משחק רוגלייק אתם יכולים להיות בטוחים שאף סיבוב לא ייראה כמו קודמו: בכל פעם תצטרכו להתמודד נגד גלים אחרים של אויבים, תקבלו נשקים שונים ותוכלו לבחור מבין אוסף אחר של שדרוגים בכל פעם שאתם מנצחים בוס. אם תצליחו לנצח את הבוס הסופי, תיכנסו למצב Loop שבעצם מאפשר לכם להתחיל הכל מההתחלה עם אויבים הרבה יותר קשים, מה שיגדיל משמעותית את הניקוד שלכם בסוף הסיבוב.

הבסיס קל ללמידה אבל כדי להצליח תצטרכו ללמוד את נקודות התורפה של כל אויב ובוס. אחת הנקודות המאתגרות במשחק היא שבכל שלב אין שום דרך להשיג עוד נקודות חיים, ורק לאחר השמדת הבוס של אותו שלב תקבלו מילוי למד החיים שלכם.

Stereden יצא לא מזמן מ-Early Access והגרסה המלאה שלו זמינה למחשב האישי דרך Steam.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:50 30.10.2015 | 43242 43242 (אורח)

    אור יא מעפן

  2. 2

    18:17 30.10.2015 | החכם החכם (אורח)

    שכחתם n בשם של המשחק, איך אמורים למצוא אותו בסטים?

  3. 3

       | פורסם ע"י