הרשמה

חדשות השבוע בוידאו: חיים במציאות מדומה

האולפן שלנו הוצף אבל זה לא יעצור אותנו! קריס חוזרת עם החדשות החמות שהיו לנו השבוע

דארת' מאול, אנדרואידית אנושית והרבה מציאות מדומה - קריס מויגיימס מביאה לכם את החדשות הכי חמות מהשבוע האחרון

שלום גיימרים! בשבוע שעבר הבאנו לכם את המהדורה הראשונה של חדשות השבוע ומאז חשבנו איזה רקע מגניב אנחנו נשים מאחורי קריס. בסוף הלכנו על הרקע המוזר של משרדי ויגיימס - לא כי זו היתה הבחירה שלנו אלא כי אולפן הצילומים שלנו הוצף בגשמים! אז מה היה לנו השבוע?

המשחק שלא היה - Darth Maul

אחד האייטמים הבולטים של השבוע הגיעו מהמפתחת Red Fly Studios שחשפו כי הם עבדו בעבר על משחק המבוסס על מאסטר הסית' דארת' מאול מהסרט "מלחמת הכוכבים: אימת הפנטום" אך הוא בוטל. המפתחים הופתעו לטובה מרמת התמיכה והביקוש שעדיין יש למשחק כזה, והם עובדים כעת על דמו לגרסה מודרנית של המשחק. אם אתם רוצים לראות את המשחק הזה מגיע לקונסולה הקרובה אליכם, כנסו לערוצי הטוויטר והפייסבוק של EA והשאירו שם את ההאשטאג #WeWantMaul.

גם אנחנו רוצים לשחק ב-Overwatch

הבטא הסגורה למשחק היריות החינמי של בליזארד יצאה השבוע לדרך והוכיחה שוב שבליזארד יודעת בדיוק מה היא עושה. האינטרנט התמלא בימים האחרונים בסרטוני גיימפליי ואנחנו לא נופתע אם שנה מהיום, Overwatch יחליף את Team Fortress 2 בתור משחק היריות הקבוצתי המושלם.

No Man's Sky קיבל תאריך יציאה... אבל אתם לא תאהבו אותו

במהלך מסיבת העיתונאים של סוני מכנס Paris Games Week, המוני מעריצים קיוו באופטימיות זהירה ש-No Man's Sky יקבל את השקת ההפתעה המדוברת. המשחק אכן קיבל תאריך יציאה - יוני 2016. מזל שיש מספיק משחקים אחרים שיעסיקו אותנו עד אז.

Gran Turismo Sport הוכרז ויתמוך במציאות מדומה

גולת הכותרת של מסיבת העיתונאים היתה משקפי ה-PlayStation VR והמשחקים שתומכים במציאות מדומה, ואין ספק שהמשחק הכי מצופה ל-PS VR הוא הכותר החדש בסדרת המירוצים הותיקה של סוני. סדרת Gran Turismo תקבל את משחק הבכורה שלה על ה-PS4 ועם תמיכה במציאות מדומה, ייתכן שהמשחק הזה יהיה חווית הנהיגה המציאותית ביותר שאפשר לקבל מבלי להיכנס לרכב מירוצים.

קארה חוזרת ב-Detroit: Become Human

ההכרזה הכי מסקרנת ממסיבת העיתונאים התחילה בתור סרטון קונספט ל-PS3 המספר על קארה - אנדרואידית שמורכבת בפס הייצור ומגלה בדרך שיש לה רגשות אנושיים. המפתחת Quantic Dream, זו שהביאה לנו את Heay Rain ומתמחה בסיפורים מרגשים ואנושיים, תחזיר את קארה בתור הגיבורה של Detroit ותעסוק בחייה אחרי שהיא יצאה מהמפעל ומגיעה לעולם האמיתי. איך הרגשות האנושיים שלה יתקבלו על ידי החברה?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:14 31.10.2015 | פעם הייתי פה פעם הייתי פה (אורח)

    רגע.... האולפן שלכם באמת הוצף?

  2. 2

    19:54 01.11.2015 | gameon gameon

    הוצף הוצף :(:

  3. 3

       | פורסם ע"י