הרשמה

שנתיים אחרי, מיקרוסופט מחזירה עקיצה לסוני

הוראות: איך משחקים בכותר Xbox 360 על ה-Xbox One?

אז כמה קל זה לשחק משחקים מהדור הקודם ב-Xbox One? הרבה יותר קל ממה שיש ל-PS4, זה בטוח

לפני כשנתיים וחצי, כאשר ה-PS4 וה-Xbox One היו לקראת ההשקה הראשונית, סוני התגאתה בכך שהקונסולה שלה עושה יותר מה-Xbox One ומגיעה עם פחות הגבלות. באותו זמן, הסיפור הכי גדול היה שה-Xbox One "תנעל" עותקי משחק פיזיים למשתמש מסוים כך שהוא לא יוכל להעביר את הדיסק לחבר או למכור אותו ביד-שניה. סוני הוציאה את הסרטון הזה, שמתבדח על חשבון ה-Xbox One ומראה עד כמה זה קל להעביר משחק בין חברים על ה-PS4. בינתיים, מיקרוסופט הודתה בהרבה מהטעויות שלה ושינתה את המדיניות כמה וכמה פעמים, ושנתיים אחרי היא אפילו הצליחה להחזיר לסוני בסרטון חדש.

היתרון הגדול הראשון של ה-Xbox One על פני ה-PS4 זה פיצ'ר התאימות לאחור, ובזמן שמשתמשי ה-PS4 צריכים לעשות מנוי לשירות ה-PS Now, לשלם על השכרה או מנוי חודשי, להיות מחוברים לאינטרנט ולקוות שהשרתים יאפשרו חווית משחק חלקה ונטולת לאגים - חבריהם על ה-Xbox One צריכים בסך הכל להכניס את הדיסק או ללחוץ על כפתור ההורדה, ותוך זמן קצר אפשר להתחיל לשחק!

למרות העקיצה השנונה, מי שצוחקת כל הדרך אל הבנק היא עדיין סוני שעוקפת את נתוני המכירות של ה-Xbox One בעשרות אחוזים. האם התאימות לאחור תשנה את מאזן הכוחות?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:36 15.11.2015 | החכם החכם (אורח)

    הפיצר הזה כבר לא כזה משנה, אם ביציאה הוא היה כלול אולי היה תחרות. מדובר בכמות מעטה מאוד של משחקים ועד שיכנסו מספיק משחקים זה כבר יהיה לא רלוונטי, כמו התאימות לאחור בקונסולות הדור הקודם.

  2. 2

       | פורסם ע"י