הרשמה

Dying Light מקבל גרסת "משופרת" כולל כל ה-DLC

המשחק יקבל שורה של שיפורים גם למי שלא רכש את ההרחבה

בקרוב תהיה לכם סיבה מצויינת לחזור להאראן שורצת הזומבים

חברת Techland האחראית על הפיתוח של Dying Light הודיעה כי המשחק הולך לקבל מהדורה מיוחדת בשם Dying Light: The Following - Enhanced Edition.

המשחק יהווה את הגרסה האולטימטיבית של המשחק ויכלול בתוכו את כל תוכן ה-DLC שהיה זמין עד עכשיו, בנוסף לגרפיקה משופרת, אנימציות פרקור חדשות ועוד שיפורים קטנים מתחת למנוע. חלק גדול מהשיפורים יהיו זמינים לכל השחקנים ולא רק לאלה שרכשו את ההרחבה.

המעצב הראשי של המשחק, מסיה בינקובסקי (Maciej Binkowski), אמר: "אנחנו לא רוצים לחזור על הפורמולה המוכרת ולהוציא את המשחק פשוט עם תוכן ה-DLC. זה למה במהלך החצי שנה האחרונה עבדנו על המון שיפורים חדשים שעכשיו יהיו זמינים לכולם".

"אנחנו מוסיפים תוכן חדש למי שסיים את המשחק, רמת קושי בשם Nightmare, כמעט 100 אנימציות חדשות, מודלים חדשים של NPC והתנהגות מודעת יותר של דמויות AI. שנה לאחר השחרור שלו, Dying Light הולך להיות טוב יותר מאי פעם".

הרחבת The Following של Dying Light תהיה זמינה להורדה דיגיטלית או בעותק פיזי החל מהתשיעי בפברואר, אז אם לא שיחקתם מעולם ב-Dying Light תוכלו לרכוש את המשחק + ההרחבה ב-60$ ולקבל את כל התוכן; אם יש לכם את המשחק המקורי תוכלו להתחדש בהרחבה ולקבל את כל התוכן, וגם אם לא תרכשו את ההרחבה - עדיין תוכלו ליהנות מרמת הקושי החדשה ויתר השיפורים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י