הרשמה

גם תאריך היציאה של Homefront: The Revolution הודלף היום

המהפכה צפויה להתחיל ב-17 למאי השנה

סמנו את ה-17 למאי ביומנים בתור היום שבו המהפכה מתחילה

וואו איזה יום להדלפות של תאריכי יציאה! קודם היה לנו את Doom, אחר כך Mafia 3 ולקינוח קיבלנו את תאריך היציאה המודלף של Homefront: The Revolution. לפי קופון פיזי של הזמנה מראש הזמין ברשת Target, תאריך היציאה הוא ה-17 למאי השנה. מאחר והתאריך כבר מודפס על הקופון - רוב הסיכויים שזהו התאריך האמיתי והרשמי של המשחק, כל עוד לא יחולו שינויים של הרגע האחרון.

Homefront: The Revolution מתרחש בעיר פילדלפיה, 4 שנים לאחר ההשתלטות של צפון קוריאה על אמריקה. העיר הפכה לגטו בו האזרחים מדוכאים, עם שומרים ומזל"טים ששומרים על הסדר עם יד של ברזל. אך מחוץ לעיר, ב"איזור האדום", נזרעו ניצני המהפכה בזכות קבוצת מורדים ולוחמי גרילה השואפים להחזיר לארה"ב את החירות ולהפסיק את השלטון של הקוריאנים.

בניגוד למשחק הקודם, The Revolution יתרחש בעולם פתוח ולפי המפתחים - כל החלטה שנעשה במשחק תשפיע פיזית על הסביבה והעולם. המשחק יכלול מצבים לשחקן יחיד ולמשחק משותף (קו-אופ) בו שחקנים יאחדו כוחות כנגד האויב.

לפי השמועה, Homefront: The Revolution יושק ב-17 למאי עבור ה-Xbox One, PS4 והמחשב האישי. תאריך היציאה הרשמי עדיין לא נחשף ועשוי להשתנות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י