הרשמה

צפו בטריילר החדש של Homefront: The Revolution

הסרטון החדש יסביר לכם על החלוקה בעיר ואילו משימות תוכלו לבצע באזורים השונים

החברה חושפת גם את תוכנית ה-Merits שתקדם את קהילת השחקנים החדשה

Deep Silver חשפה לראשונה את תכנית ה-Merits למשחקה החדש, Homefront: Revolution, יחד עם טריילר חדש המסביר על חלוקת האזורים במשחק.

את משימות ה-Merits תוכלו למצוא באתר המשחק. המטרה היא להשלים משימות בתוך האתר במטרה לקבל נקודות Merits שיאפשרו לכם לפתוח ציוד וכלי נשק מיוחדים השמורים לחברי הקהילה בלבד. בעת ההשקה יהיו שבעה כלי נשק וציוד שונים שיהיו זמינים למשלימי משימות ה-Merits.

בנוסף לכך, חברת Deep Silver חשפה טריילר חדש בשם "Hearts and Minds 101" המסביר על חלוקת האזורים בפילדלפיה הכבושה. העיר תהיה מחולקת לשלושה אזורים שונים: Red, Yellow ו-Green, כאשר בכל אזור השליטה של הצבא הקוריאני שונה. האזור האדום יהיה בסיסה של מחנה ההתנגדות. תוכלו למצוא לוחמי חופש שונים ולחבור אליהם במטרה לצאת מהאזור האדום ולהרחיב את השליטה שלכם על פילדלפיה. האזור הצהוב הוא אזור אורבני הנמצא בשליטת הצבא הקוריאני ואותו תוכלו לשנות בהתאם להתקפות המוצלחות שתצליחו לבצע. ככל שתצליחו לעורר את דעת הקהל ולהצליח במשימות שונות נגד הצבא הקוריאני, כך תוכלו לשנות את נוף האזור הצהוב, כשאנשי הרחוב יתעוררו יחד איתכם ויצאו להילחם למען המטרה. האזור האחרון והקשה ביותר הוא האזור הירוק. האזור הירוק הוא הגלעין של הצבא הקוריאני ולאחר שתסיימו את שני האזורים הקודמים ותצליחו לשלהב את הציבור אחריכם למטרה, תוכלו להיכנס אל האזור הירוק ולנסות להפיל את ההנהגה כולה.

Homefront: The Revolution יהיה זמין ל-PS4, Xbox One וה-PC החל מה-20 למאי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י