הרשמה

צפו בשעה של משחקיות מתוך Far Cry Primal

העולם הפרהיסטורי מתעורר לחיים

צפו בשידור המלא מתוך המשחק הבא והפרהיסטורי של Far Cry

אם גם אתם צמאים למידע חדש וטעימה מורחבת מהכותר הבא בסדרת Far Cry, החבר'ה מ-Ubisoft נתנו לנו בדיוק את זה עם שידור של שעתיים ב-Twitch. היום, השידור המלא עלה לעמוד היוטיוב הרשמי של Ubisoft ותוכלו לצפות בו למטה. חוץ מהמון מידע על המשחק, תוכלו לראות שני קטעי משחקיות ארוכים - אחד עם חדירה לבסיס ושימוש בהתגנבות, והשני נותן לנו טעימה בשימוש בחיות הבר השונות, בתור כלי לאיסוף מודיעין מהשמיים או כחבר נאמן לציד.

המשחק יתרחש כ-10,000 שנה לפני הספירה, כאשר האדם נתון לחסדיו של הטבע ונאלץ להתמודד עם סביבה קשה וחיות ענקיות כמו הממותה וטיגריס שן-החרב (Sabretooth Tiger).

שחקנים ישלטו על טאקר (Takker), צייד מנוסה שהצליח לשרוד מסעות ציד רבים. טאקר יוצא למסע אל אדמת אורוס (Oros) המיסטית במטרה אחת בלבד: לשרוד. בעולם בו בני האדם הם הניצוד, טאקר יצטרך לדאוג לעצמו לכל דבר. בין אם זה לצוד אוכל, לבנות כלי נשק שונים ואפילו להדליק מדורה, טאקר והדמויות אותן יפגוש במהלך המשחק יעשו הכל כדי לשרוד ולשלוט על אדמת אורוס על חשבון שבטים אחרים. החידוש הגדול של Primal על פני המשחקים הקודמים בסדרה זה אילוף חיות בר כדי לפצות על המחסור במשגרי רימונים ורובי צלפים.

Far Cry Primal יהיה זמין ב-23 לפברואר עבור ה-PS4 ו-Xbox One, וב-1 למרץ למחשב האישי.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י