הרשמה

Far Cry Primal יקבל מצב הישרדות חדש ותמיכה ב-4K

העדכון החינמי יוסיף אתגר חדש למשחק

במאי המשחק מסביר על האפשרויות והסכנות החדשות של Far Cry Primal

Far Cry Primal יקבל רשימת עדכונים מרשימה לקראת חודש אפריל בו שחקני כל הפלטפורמות יקבלו מצב הישרדות חדש בעוד שחקני ה-PC יקבלו תמיכה ברזולוצית 4K, וכל זה בחינם.

לפי פרסום בבלוג של חברת יוביסופט, Far Cry Primal יקבל את מצב ההישרדות והתמיכה ב-4K יחד עם מצב בשם Permadeath, שאומר שאם תמותו פעם אחת במהלך המשחק, זו תהיה הפעם האחרונה שלכם. למרות האפשרות המפחידה, יוביסופט הודיעה כי שחקנים יוכלו לקבל אפשרות לסיבוב נוסף בעולם הפרה היסטורי שיצרו, אם השחקנים יצליחו לסיים מספר משימות או דרישות כלשהן לפני שיספיקו למות. בנוסף המוות לא תקף למשימות Vision, בגלל שאינן "אמיתיות".

כחלק מהיצירה של מצב ההישרדות החדש, שחקנים יצטרכו ללמוד להסתר ללא הרדאר של המשחק, כשהערפל המאופיין במקומות מסוימים במשחק יתחזק. יצירת תחמושת או ציוד לא תהיה מיידית כמו במשחק הרגיל ותיקח מספר שניות כדי להוסיף אתגר נוסף.

חיות שתאלפו כדי שיתלוו אל המסע שלכם לא יהיו חזקות כמו בעבר ואף יהיה קשה יותר לאלף אותם, כששחקנים יצטרכו להוריד אותם למחצית מכמות החיים שלהם ואז רק להתחיל לפתות אותם. בנוסף, כאשר חיה תעלם או תמות במהלך המשחק, היא לא תחזור יותר.

אם העסק נשמע לכם יותר מדי כבד, דעו לכם שאתם יכולים להשתמש בשני המודים בנפרד ובכל רמת קושי שאותה תבחרו. כך, ששחקנים שרוצים אתגר מסוים, אך לא מוכנים להתחייב לשעות ארוכות של תסכול, יכולים להתאים את רמת הקושי לפי ראות עינהם.

לעוד פרטים נוספים אנחנו ממליצים לכם להתסכל בסרטון ששחררה יוביסופט.

מצב ההישרדות וה-Permadeath יהיו זמינים כחלק מעדכון חינמי לשחקני ה-Xbox One, PS4 וה-PC ב-12 באפריל. שחקני ה-PC יהנו גם מתמיכה מלאה ב-4K.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:41 31.03.2016 | . . (אורח)

    Far cry בכותרת

  2. 2

       | פורסם ע"י