הרשמה

שמועה: Forza 6, Forza Horizon 3 ו-Gears of War 4 מגיעים ל-Windows 10

מיקרוסופט רוצה לתת יותר לגיימרים

לפי שמועה חדשה, מיקרוסופט מתכננת להביא את הכותרים הגדולים ביותר של ה-Xbox One גם ל-Windows 10

גיימרים ברחבי העולם שמחו לשמוע כי Quantum Break, המשחק ששווק לאורך כל הדרך בתור כותר בלעדי ל-Xbox One, יגיע גם ל-Windows 10 באותו התאריך. וזה לא הכל - מי שירכוש את המשחק בהזמנה מראש יקבל עותק לשתי הפלטפורמות. כעת זה נראה שמיקרוסופט רוצה להמשיך עם הכיוון הזה ולתת יותר לגיימרים, כל לפי שמועה חדשה שפורסמה באתר הסיני WPDang ותורגמה על ידי WindowsCentral.

לפי מקור מיודע, מיקרוסופט מתכננת להביא את כותר המירוצים Forza 6 ל-Windows 10 לצד שני משחקים שעדיין לא יצאו: כותר היריות Gears of War 4 וכותר המירוצים\עולם פתוח Forza Horizon 3 שנכון להיום כלל לא הוכרז. עוד משחק שצפוי להגיע גם למחשב הוא Scalebound שנדחה לא מזמן ל-2017. כל המשחקים האלה צפויים להגיע ל-Windows Store בלבד, מבלי להגיע לפלטפורמה הפופולרית Steam.

אם השמועה נכונה, זה רק אומר שמיקרוסופט ממשיכה עם אותו קו אחרי ההכרזה על Quantum Break, ואחרי שגילינו כי משחקים כמו Gears of War Ultimate Edition, Halo Wars 2 ו-Killer Instinct יגיעו כולם ל-Windows 10. נראה כי סוף סוף, אחרי יותר מדי שנים, מיקרוסופט למדה שה-Xbox One וה-PC צריכים להיות באותה רמת חשיבות.

מה דעתכם על השמועה? האם לדעתכם תהיה תקופת בלעדיות ל-Xbox One או שהמשחקים יצאו לשתי הפלטפורמות באותו הזמן?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י