הרשמה

Hitman GO יגיע ל-PS4, PC וה-PS Vita ב-24 לפברואר

משחק המובייל מגיע לפלטפורמות הביתיות

לאחר ההצלחה הגדולה על מכשירי ה-iOS, משחק המבוסס תורות של Hitman מתרחב לפלטפורמות נוספות

Square Enix Montreal הודיעה השבוע כי המשחק המצליח Hitman GO יעשה מעבר מהטאבלטים והסמארטפונים שלנו אל ה-PC, PS4 וה-PS Vita ב-24 לפברואר.

הגרסה, שתיקרא Definitive Edition, עברה אופטימיזציה לגרסאות ה-PC וה-PS על מנת לאפשר לשחקנים חווית משחק טובה מאי פעם. שחקנים יהנו מרשימת Achievements (הישגים) ל-PC וה-PS, כששחקני ה-PS יהנו מאפשרות ה-Cross-Save, המאפשרת לשחקני ה-PS4 להמשיך את החוויה שלהם על ה-PS Vita. גרסת ה-Definitive Edition תהיה זמינה עם כל התוכן שהיה זמין עד כה למשחק כולל השלבים שנוספו: Opera, Airport ו-St. Petersburg.

"אנחנו אפילו מתרגשים יותר מבעבר להביא את Hitman GO לקהל שחקנים רחב יותר. אנחנו מקווים כי מערכת המשחק המבוססת על תורות תהווה אתגר והנאה למעריצים הגדולים ביותר של Hitman". אמר פטריק נאוד (Patrick Naud), ראש המחלקה של Square Enix Montreal, "המשחק הוא פרשנות חדשה מעניינת לכותר ההתגנבויות המצליח ולכן אנחנו מקווים להצלחה חוזרת על ה-PC והקונסולות".

אם אתם מפקפקים בניסיון של Square Enix Montreal להביא כותר גדול ומצליח כמו Hitman ולהפוך אותו למשחק מבוסס תורות, דעו לכם שהמשחק הזה זכה ב-2014 בפרס משחק ה-iOS הטוב ביותר בפרסי המשחקים הקנדים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י