הרשמה

מפתחי IO חושפים את התוכניות לעתיד של Hitman 3

הסוכן 47 לא מפסיק לטייל

העתיד של היטמן יהיה עמוס

Hitman 3 יצא בשנה שעברה לביקורות מהללות וקהל מעריצים מושבע שהילל בעצמו את הכותר החדש בסדרה האל-מותית בכיכובו של הסוכן 47, למרות בעיות אינטרנט שלא אופייניות למשחק בסדר גודל כזה ולמרות שהיה יחסית דל בתוכן. בעיות האינטרנט סודרר די מהר, אך התוכן נותר בעיה לאורך כל השנה הראשונה של התוספות למשחק, שהייתה בסימן ה-Seven Deadly Sins מהנצרות, כך שבכל חודש קיבלנו גרסאה למפה קיימת מהסדרה עם שינויים קוסמטים קלים ומשימה חדשה. הרעיון, עם כמה שהוא יצירתי, גרר אכזבה מהקהל שרצה תוכן חדש בסגנון מפות ומודים למשחק שעוד לא ראינו. למזלינו, אכזבה לא נמצאת בלקסיקון של IO Interactive, ועם סיום השנה הראשונה למשחק, הוכרז שנקבל שנה נוספת של תוכן. בלייב שנערך אתמול הכריזה החברה את כל כוונותיה להמשיך וכצפוי, הוא רחוק מלהיות מאכזב.

כבר בתחילת הלייב הוכרז מצב משחק חדש שמגיע כבר ב-20 לינואר. ב-Elusive Target Arcade, מבטיחים IOI לקחת את המוד הקיים ולשדרג אותו. הפעם, במקום לנסות להתנקש במטרה אחת בניסיון אחד בלי אפשרות לטעות, ננסה להתנקש בכמה מטרות אחת אחרי השניה בניסיון אחד גם כן. במידה ונכשלתם, תצטרכו לחכות יום שלם עד שתוכלו לנסות שוב. HITMAN VR מגיע למחשב ב-20 לינואר גם כן. המוד כבר היה קיים ב-PS VR, וכעת יהיה זמין גם למחשב. המצב הוצג עם גיימפליי בו הסוכן 47 משתגע כדי-ג'יי במועדון בברלין, ועכשיו אני צריך להשיג מכשיר-VR כדי לשחק בזה בעצמי. שידרוגים גרפיים לגרסת המחשב יעשו במהלך השנה למשחק שגם ככה נראה פשוט מצויין, ובראשם-Ray Tracing. ואז קיבלנו את הבשורה שהרבה מאוד חיכו לה והיא ש-Hitman 3 מגיע ל-Steam! המשחק יסיים את השנה של בלעדיות ל-Epic Games Store כבר ב-20 לינואר.

Hitman Trilogy תיהיה הגרסה האולטימטיבית של הטירולוגיה החדשה של IO שהתחילה ב-2016, ותכלול את כל המשחקים והמפות שיצאו מאז. הגרסה תיהיה זמינה לכלל הקונסולות שהמשחקים זמינים בהם, ותצטרף ביומה הראשון לקטלוג המפואר של ה-Game Pass. רגע לפני הסיום קיבלנו את ההכרזה על Freelancer שהוא מוד חדש לגמרי שמבטיח להכניס הרבה מאוד חידושים לפורמולה המוכרת של המשחק. ראשית, אנו מוצאים את עצמנו בבית המסתור של הסוכן 47, ודרכו נבחר ציוד וחליפות למשימות, נעצב את הבית כרצוננו והכי חשוב, נבחר במי, ואיפה, להתנקש הפעם. המוד יציע לנו כשמונה ארגונים שבכל אחד מספר שונה של חברים שבהם נצטרך להתנקש ולהוציא מידע על מי המנהיג שלהם. בכל חבר נאלץ להתנקש במקום אחר בעולם, מה שייצור עוד חופש בחירה והתקדמות במעין סיפור קצר שכל ארגון כזה יציע. במהלך המפות יפוזרו סוכנים שיימכרו לנו נשקים וגאדג'טים אותם נוכל לקנות בכסף שנרוויח מהמשימות, ואותם נשקים ישמרו לנו בארסנל ובבית המסתור עד שנאבד אותם באחת המשימות. המוד בהחלט נשמע ונראה מסקרן, והוא כרגע מתוכנן לאביב 2022.

ולסיום, הכירו את שם קוד Rocky. מפה חדשה שפרטים עליה יחשפו בהמשך השנה.

IO מוכחים פעם נוספת שהם סטודיו עם רמת מחוייבות גבוה מאוד לשחקנים. כל העדכונים שהם הציגו מבורכים ונראים מעולה, ואין לי ספק שכך גם יראה משחק הג'יימס בונד שלהם.
מה דעתכם על כל ההכרזות? האם תחזרו ל-Hitman 3? אולי ב-VR? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י