הרשמה

המשחק Hitman 3 עתיד לקבל עדכון גדול

שנה שנייה? הנה מתחילים!

עדכון חדש בדרך, יחד עם שנה מלאת תוכן

המשחק האחרון בסדרת Hitman והאחרון בטרילוגיית Wold of Assassination חוגג בקרוב שנה ליציאתו ובעצם מביא את ה-Reboot האחרון של הסדרה לסיום. אבל אל תחשבו שפה אנחנו באמת מסיימים ומספידים את המשחק,IO Interactive, הסטודיו מאחורי המשחקים הודיע כי 2022 תביא איתה עוד שנה שלמה של עדכונים חדשים עבור המשחק, העדכונים יכללו מודים חדשים ומפות חדשות שיגיעו ל-Hitman 3.

נתחיל מהחדשה הכנראה הכי גדולה, חוץ מההגעה של התמיכה עבור Ray Tracing למשחק, מצב ה-VR שהיה זמין עד כה רק על ה-PSVR עתיד להגיע גם למחשב. בנוסף, מצב משחק חדש בשם Elusive Target Arcade גם כן נמצא בדרך. מצב המשחק הזה שם מטרה בעלת ערך גבוה שתופיע למשך זמן מוגבל ולאחר מכן תיעלם אם לא נחסלו בהצלחה במסגרת הזמן המוקצב. המטרות במצב המשחק הזה יהיו קשות יותר להתנקשות, אך התנקשות מוצלחת במטרות תזכה את השחקן בחליפה חדשה עבור סוכן 47. פרטים על איך מצב המשחק יעבוד עוד לא ידועים, IO Interactive הכריזו שבינואר 2022 תוכל לחשוף פרטים נוספים.

בנוסף לכך, הסטודיו עובד על מפות חדשות, מצבי משחק חדשים, מצבי סיפור חדשים ו-"דרכים חדשות לשחק", נשיא IO Interactive האקאן אברק (Hakan Abrak) אמר: "מעבר לכך, יש לנו מספר הפתעות שקהל השחקנים שלנו ביקש כבר זמן רב במיוחד. כל העדכונים האלו יגיעו ל-Hitman 3 במהלך 2022. האם שיחקתם ב-Hitman 3? מחכים לעדכונים חדשים גם כן? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:22 30.11.2021 | elad9219 elad9219

    כל פעם כותבים שזה ההיטמן האחרון ויש משהו שאני רוצה לדעת סופית כי עוד לא הצלחתי להבין:
    זה המשחק האחרון בכל סדרת היטמן, או רק בסדרה הספציפית הזאת של 1-3? משחקים כמו Hitman Absolution וכו' כן אמורים לצאת בעתיד?
    כי אם זה המשחק האחרון בכל סדרת היטמן הכללית, אני ממש לא מבין את זה. סדרת משחקים מדהימה שתמיד אפשר להוציא משחק חדש ולא יימאס. אני מקווה שאני לא מבין נכון.

  2. 2

       | פורסם ע"י