הרשמה

אחרי השקה בעייתית, Battlefield 2042 צפוי לקבל עדכונים ושיפורים

EA מוציאה את המפתח השוודי ומתחילה לתקן את המשחק

Battlefield 2042 צפוי לקבל עדכונים ושיפורים נוספים

ההשקה של Battlefield 2042 היתה קצת רעועה אם אפשר לומר. הרבה באגים, מכניקות שבורות, ופער לעומת הציפיות, ואם נהיה כנים, ככה נראית בערך כל השקה של Battlefield. אבל מה שאפשר לדעת מההשקות הקודמות, זה שהם נוטים לסדר הכל במהלך התקופה שאחרי ההשקה והמשחק תמיד מגיע להיות מהוקצע ומסודר הרבה יותר.

אז כבר בתור התחלה, פרסמה Electronic Arts פוסט בבלוג שלה שבו היא מתארת שינויים שהולכים להגיע למשחק. העדכון הראשון יגיע ב-25 בנובמבר ויכיל כמה תיקונים כאשר הראשון הוא עדכון לשרתים של אקסבוקס והמחשב וטיפול בבאגים שנתגלו עד עכשיו. השינוי הנוסף עוסק בבעיה של רובי הסער והפיזור של הנשק. כיום, רובי הסער במשחק יוצרים פיזור גדול מדי בין הכדורים. הפיזור הוא בעצם הסטיה של הכדור מהיכן שהכוונת נמצאת. במקרה של חלק מכלי הנשק מדובר בפיזור גדול מדי שמקשה על הפגיעה. השינוי הזה הולך להתבצע רוחבית על כל כלי הנשק, וגם ספציפית לכמה נשקים שסובלים מהבעיה במיוחד.

שינוי נוסף הוא שינוי במערכת ה-Portal שמאפשרת ליצור זירות קרב עצמאיות. שחקנים השתמשו בזה כדי לצבור לעצמם XP ובכך להשיג יתרון על שחקנים אחרים. EA מודעים לבעיה ומבצעים שינויים ומעקב בתחום. העדכון יציג שינויים נוספים בתחום ההחייאה (Revive) שנהייתה בלתי אפשרית כשהשחקנים נמצאים ליד קיר. החברה תציג גם שינויים בממשק המשתמש, במערכת ה-Matchmaking שאחראית על איזון בין השחקנים הלוחמים ובקו ההתקדמות של שחקנים לפתיחת סקינים וקבלת XP.

בחודש דצמבר, צפוי להגיע עדכון שלישי למשחק אשר אמור לשפר אותו משמעותית. בין השינויים יהיה ניתן למצוא שיפורים לכיוון באמצעות העכבר, איזון של נשקים ועדכונים לניצול החומרה ולשיפור הביצועים של המשחקים, כיוון ששחקנים רבים מדווחים על נפילה ב-Frame Rate והמפתחת ציינה שיתכן וזה קשור לעבודה מול ה-CPU של מחשבים מסויימים. העדכון כולו צפוי לעשות שינוי משמעותי במשחק ולשפר משמעותית את הביצועים, חווית המשתמש, ואיזון בין הדמויות.

Battlefield 2042's floating corpses bug made me laugh a lot | Rock Paper  Shotgun

המשחק Battlefield 2042 זכה להרבה ביקורות שליליות עם השקתו ורואים ש-EA מקווה לעשות את כל העדכונים הנדרשים על מנת לזכות שוב באמון השחקנים. תחום משחקי הירי מגוף ראשון מתחיל להיות צפוף עם ההשקה של Halo Infinite ו-Call of Duty: Vanguard שהושקו יחד עם Battlefield 2042. כל אלו מצטרפים לז'אנר מאוד צפוף עם Apex Legends, PubG ועוד משחקים רבים בז'אנר, כך שהחברה תצטרך לעבוד קשה כדי לשמור על הפופולריות של המשחק בקרב השחקנים.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    12:14 27.11.2021 | Yaron1 Yaron1

    Ea כמו Ea לא משתנה דבר

  2. 2

       | פורסם ע"י