הרשמה

האם קוג'ימה עובד על היורש הרוחני של Silent Hills?

הבמאי נפגש עם נורמן רידוס, זה שהיה אמור לשחק ב-Silent Hills לפני שהפרוייקט קרס

קוג'ימה ממשיך להסעיר את הרשת עם תמונות המרמזות על עתידו של Silent Hills

האם הפרויקט של Silent Hills עדיין יכול לקרות? לפי טוויטר, הכל יכול לקרות. הידאו קוג'ימה, שעבד על הפרויקט של Silent Hills עוד בימיו בקונאמי העלה תמונה בחשבון הטוויטר שלו עם נורמן רידוס(Noramn Reedus), הידוע בתור דריל דיקסון מהסדרה המצליחה, המתים המהלכים.

התמונה שאולי יכולה להיראות תמימה ממבט ראשון אכן נראית כך, אך העובדה כי רידוס היה הפנים של הגיבור בפרויקט המבוטל של Silent Hills יכולה להצביע על כך שהשניים חזרו לשתף פעולה, או במקרה הגרוע ביותר, הפכו להיות חברים טובים. בתמונה קוג'ימה רושם כי הוא נפגש עם רידוס ושהוא מעדכן אותו בנוגע לחברה החדשה שלו.

כידוע, קוג'ימה עזב את קונאמי ולקח איתו כמה מעובדיו הנאמנים כדי לפתוח חברה חדשה שתתאים לציפיות האומנותיות שלו תחת סוני בשם Kojima Productions.

מה דעתכם? האם קוג'ימה נחוש להביא את Silent Hills למציאות (עם שם אחר כמובן כדי לא לעצבן את Konami) או שהוא עובד על משהו אחר לגמרי?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:11 17.02.2016 | DARK SOULS DARK SOULS (אורח)

    אני מאוד מקווה שSLIENT HILL (אם ייצא כמובן) יהיה נאמן לשורשים ולא יהיה עוד איזה משחק אקשן נגד זומבים, במקום משחק הישרדות-אימה עם הרבה הרבה פאזלים.

  2. 2

    18:42 17.02.2016 | גל גל (אורח)

    אני דווקא רוצה שהמשחק יתקרב יהיה יותר בסגנון של The Last Of Us/Alien Isolation, משהו שיחדש משהו בז'אנר, במקום לחזור לשורשים ולמה שהצליח בעבר.

  3. 3

       | פורסם ע"י