הרשמה

ה-Humble Bundle החדש יתן לכם ערימה של משחקי אינדי משובחים

עם Outlast, Never Alone, Sunless Sea ועוד הברקות - מדובר באחד הבאנדלים השווים שראינו מזה חודשים

נפחו את ספריית ה-Steam שלכם עם אוסף המשחקים החדש מבית Humble Bundle

Steam חוזרת פעם נוספת עם ההאמבל באנדל(Humble Bundle) שהפעם יתמקד במשחקי אינדי מצוינים שאולי יצא לכם לפספס. אז מה מחכה לנו?

Outlast

Outlast, משחק האימה-הישרדות בגוף הראשון, יכניס אתכם לנעליו של מיילס אפשור(Miles Upshur), בלש פרטי שיוצא לחקור את בית חולים פסיכיאטרי שמספר אירועים מוזרים התרחשו בו. למיילס אין שום כלי נשק לעזרתו מלבד מצלמת הוידיאו שלו ומצב ראיית הלילה שלה. צאו למסע בתוך בית החולים הפסיכיאטרי בו סכנות עורבות בכל פינה ועליכם לעשות הכל כדי להתחמק מהיצורים המעוותים המסתובבים שם. Outlast יצליח לגרום לכם לא פעם להתחרט על כך שהתחלתם לשחק בו. לא לבעלי הלב החלש.

Retro Rampage City DX

מרגישים נוסטלגיה של שנות ה-80? Retro Rampage City DX הוא כנראה המשחק שחיכיתם לו. משחק האינדי החביב והפרוע הזה יאפשר לכם להסתובב בעולם פתוח המושפע מהסגנון והחיים של שנות ה-80. המשחק מושפע מהסגנון של GTA II ויאפשר לכם ליהנות ממעל ל-50 משימות שבהם תוכלו לזרוע הרס ובלאגן ברחבי רחובות העיר הגדולה. בנוסף תוכלו גם להסתובב בעיר ולהוציא ממנה את המיטב בדרכי ההרס האישיות שלכם.

Never Alone + Foxtales

Never Alone יאפשר לנו להתבונן בתרבות האסקימואית מנקודת מבט שונה ואינטימית במשחק פלטפורמה המשלב אלמנטים של פאזלים. צאו להרפתקה חד פעמית כשאתם משחקים ילדה וגור שועלים הנמצאים בעין הסערה ועליכם להתמודד מול איתני הטבע והסכנות האורבות לכם. Never Alone יגיע גם עם ההרחבה Foxtales, שתעקוב אחר הסיפור של גור השועלים שילווה אתכם במשחק הראשי. מי אמר שמשחק לא יכול להיות גם חוויה לימודית?

שחקנים שישקיעו מעל ל-6.18$ יזכו גם בשני משחקים נוספים:

Trine 3: The Artifacts of Power

הצטרפו שוב אל פונטיוס, אמדאוס וזויה כשהם יוצאים למסע מופלא נוסף בעולם הפנטזיה של ימי הביניים.

המשחק משלב אלמנטים של פתירת פאזלים יחד עם גיימפלי של משחקי RPG. השתמשו בכוחו האישי של כל דמות כדי להצליח להגבר על המכשולים הנמצאים בדך והביסו את הסכנות.

Door Kickers

משחק הטקטיקה הדו מימדי המצולם מלמעלה, הגיע ל-Humble Bundle. המשחק Door Kickers יאפשר לכם להשתלט על צוות ימ"מ כשאתם צריכים להתמודד עם מצבים כמו נטרול אויבים וחילוץ בני ערובה. המשחק זכה בפרס של Rock, Paper Shotgun של שנת 2014 בקטגורית משחק הטקטיקה הטוב ביותר, ויש לו סגנון ממכר שדוחף את השחקן לבצע כל משימה בצורה האופטימלית.

שחקנים שישלמו מעל ל-8.18$ (הממוצע הנוכחי) יקבלו:

Else Heart.Break

Else Heart.Break יכניס אתכם לנעליו של סבסטיאן, אדם שהחל את חייו בעיר הגדולה. במהלך המשחק תכירו דמויות שונות כמו האקרים ואקטיביסטים שישאבו אתכם אל עולם בו תלמדו לפקפק בכוחם של הגופים השולטים עליכם. התמודדו עם פאזלים ועזרו לחבריכם למצוא דרך להתחמק מידה הארוכה של החוק ואולי אפילו תצליחו להביא שינוי.

Sunless Sea

Sunless Sea הוא משחק של הרפתקה, גילויים חדשים, סכנות ובדידות. השיגו את הנאמנות של חברי הצוות שלכם, בגדו בהם, תמכרו את נשמתכם לשטן, התחתנו עם בחירת ליבכם והשיגו את מטרת החיים העילאית. אולי אתם תמותו, אבל המורשת שלכם תמשיך לנצח.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:31 24.02.2016 | בר בר (אורח)

    מה הקשר Steam חוזרת? לא חבילה או משחקים שלהם.

  2. 2

    19:20 24.02.2016 | WarFox89 WarFox89 (אורח)

    באמת מה קשור סטים ?

  3. 3

       | פורסם ע"י