הרשמה

Killer Instinct Season 3 יושק בסוף החודש ל-Xbox One ול-PC

העונה תושק עם 4 דמויות חדשות ותגיע לראשונה גם ל-PC

העונה השלישית של KI תגיע ב-29 למרץ עם דמויות חדשות וגרסת PC נוצצת

אם ההשקה של Street Fighter V או Mortal Kombat XL לא עשתה לכם את זה, טירוף משחקי המכות של התקופה האחרונה ממשיך עם ההשקה של Killer Instinct Season 3. העונה השלישית למשחק המכות המצליח תוציא לראשונה את המשחק מגבולות ה-Xbox One ואל ה-PC לבעלי Windows 10. שתי הגרסאות יהיה זהות מבחינת תוכן עם תמיכה מלאה במשתמש (כלומר שהתוכן שרכשתם יעבור במלואו מגרסת ה-Xbox One לגרסת ה-PC), עם תמיכה בקרוס-פליי (שחקני Xbox One ו-PC יוכלו לשחק אחד נגד השני). המשחק עדיין יוצע גם בגרסה חינמית עם דמויות מתחלפות ברוטציה.

העונה השלישית תושק עם 4 דמויות: Kim Wu, Arbiter, Rash ו-Tusk, עם 4 דמויות נוספות שיגיעו בהמשך השנה. בנוסף לדמויות החדשות, המשחק קיבל גם ליטוש גרפי לזירות, אפקטים והתאורה. המשחק צפוי לקבל מודל תשלום משופר שיאפשר לשחקנים לרכוש את כל הדמויות הנוכחיות והעתידיות (לעונה 3) במחיר אחד נוח, או את העונה השלישית בלבד למי שכבר רכש את העונות הקודמות, אך המחירים והעסקאות עדיין לא נחשפו.

למי שמתכנן לשחק ב-PC, לאחרונה פורסמו דרישות המערכת המלאות. תוכלו לבדוק את המפרט המלא דרך האתר הרשמי, אבל בגדול מדובר בדרישות די צנועות - כל מה שתצטרכו כדי לעמוד בדרישות המומלצות זה מעבד i5 4670K, כרטיס מסך GeForce GTX 670 ו-8GB של זכרון RAM.

Killer Instinct Season 3 יושק ל-Xbox One ול-Windows 10 ב-29 למרץ.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י