הרשמה

Forza 6: Apex הוכרז רשמית למחשב

מה מחכה לכם בגרסה החינמית של Forza 6 למחשב?

שחקני ה-Xbox One לא יושארו מאוחר ויקבלו סט של מכוניות פורשה

לאחר ההודעה "החצי רשמית" אתמול, מיקרוסופט חשפה היום רשמית את Forza 6: Apex שיושק ל-PC ויהיה גרסה חינמית ומצומצמת של Forza 6 המיועדת לשחקני Forza מתחילים או אנשים שעדיין לא חוו את הסדרה בעבר. אז במה תהיה שונה גרסת המחשב מה-PC?

Forza 6: Apex יספק לשחקנים את חווית הנהיגה האהובה של Forza לראשונה על מסך המחשב, כשהיא תציע לשחקנים את האפשרות להתמודד במצב קריירה הנקרא Showcase Tour, המורכב מ-12 אירועי מירוץ שונים. במהלך מירוצי הקריירה שלהם, שחקנים יוכלו להנות מה-Spotlight Series בו הם יתמודדו מול אתגרים המשתנים על בסיס שבועי. שחקנים יהנו גם ממערכת התקדמות חדשה שתדמה למערכת ההתקדמות ב-Forza 6, אך עם דגש חזק יותר על התקדמות האישית של השחקן ביחס לצורה בה הוא משחק. Driveatar, המאפשר לכם לשחק מול "צללים" של החברים שלכם במהלך מירוצי ה-Showcase Tour, יחזור ביחד עם מצב ה-Forza Vista, שיאפשר לכם להנות מעל ל-63 מכוניות שונות שיכללו מצב קוקפיט ונזק מלא ומדוייק.

בנוסף לכך, מיקרוסופט חשפה כי שחקני ה-Xbox One יקבלו חבילת הרחבה נוספת שתכלול צי חדש של מכוניות פורשה איתן יוכלו השחקנים לקרוע את מסלולי המירוצים. נראה כי גרסת המחשב של Forza תאפשר לנו להנות ממספר נמוך יותר של מסלולי מירוץ, מצב קריירה קצר מהרגיל ומגוון מצומצם של מכוניות. אבל כל עוד זה חינם, קשה להתלונן.

בשלב זה עדיין אין לנו תאריך יציאה קונקרטי חוץ מ"אביב 2016" ועוד לא ידוע איך יעבוד מודל התשלום והאם נוכל לשלם כדי לקבל את התוכן המלא שקיים בגרסת ה-Xbox One.