הרשמה

האם בקרוב נוכל לשדרג את קונסולת ה-Xbox One?

פיל ספנסר משנה את חוקי המשחק ומגדיר מחדש את הקונסולה הביתית

פיל ספנסר יצא בהכרזה שתשנה את חוקי המשחק - קונסולת ה-Xbox One לא תהיה יותר מוגבלת ביכולת הגרפית ותקבל דגמים חזקים ועדכניים יותר

כל שחקן PC מושבע חמוש בטיעון אחד משכנע נגד הקונסולות: במשך אורח החיים של הקונסולה המודרנית, החומרה והיכולות הגרפיות שלה הולכות ומתיישנות בזמן שה-PC הולך ומשתפר מחודש לחודש. צרכני הקונסולות תמיד לקחו זאת כמובן מאליו אבל האם העתיד צופן משהו אחר לגמרי לקונסולה הביתית? ע"פ פיל ספנסר, ראש מחלקת Xbox, העתיד הוא קונסולה שניתן לשדרג ופלטפורמה שמטשטשת את הגבול בין קונסולה ל-PC.

במהלך כנס Xbox Spring Showcase, ספנסר דיבר על האפשרות לשדרג את קונסולת ה-Xbox One כמו שמשדרגים מחשב PC.

ספסנסר דיבר על העובדה שהקונסולות, בעודן חזקות בפני עצמן, שונות מכל פלטפורמה אחרת הקיימת בכך שהן מגיעות עם תחילתו של דור חדש של טכנולוגיה ונשארים שם עד לסופה, בעוד פלטפורמות ה-PC והמובייל לא מפסיקות להשתדרג. ספנסר ציין כי אחת המטרות של האפשרות של שדרוג קונסולת ה-Xbox One תוכל להעמיד את הקונסולה של מיקרוסופט ביחד עם פלטפורמות ה-PC המתקדמות ובכך לקדם את מעמדה של הקונסולה. זה אומר שדגמי ה-Xbox One בעתיד יגיעו עם חומרה חזקה יותר מזו של הדגמים הנוכחיים, ואילו המשחקים "ידעו" להתאים את הביצועים הגרפיים בהתאם לחומרה ממש כמו ב-PC.

בנוסף ספנסר ציין כי מיקרוסופט עושה מאמצים רבים הכוללים את חנות המשחקים של Windows 10, תמיכה של Cross-Buy למשחקים מסויימים על פלטפורמות ה-Xbox One וה-PC ולאפשר לשחקנים להריץ משחקי Xbox 360 על קונסולת ה-Xbox One במאמץ לאחד את כל הפלטפורמות תחת קורת גג אחת של Windows. החלום האמיתי, וזה משהו שהוזכר בשמועות שרצו ב-Reddit בשבועות האחרונים, זה ששחקני PC יוכלו לשחק בספריית ה-Steam שלהם על ה-Xbox One, מה שירחיב את ההיצע של הקונסולה בצורה משמעותית ויחסוך לגיימרים הרבה מאוד כסף.

לצערנו ספסנר בחר שלא להרחיב על אופן השדרוג ואיך הוא ייעשה בפועל. האם זה אומר שאנחנו נצטרך להוציא סכום מכובד מדי שנה כדי להחליף את הקונסולה שלנו? האם השדרוגים יגיעו בתור חלקים, או שאולי נוכל להיות חלק משירות מנויים שמשתדרג עם כל תוספת שיוצאת לשוק? כנראה שנצטרך לחכות ל-E3 2016 או מאוחר יותר בשביל לגלות את כל הפרטים, אבל העתיד בהחלט נראה מעניין עבור שוק הקונסולות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י