הרשמה

סרטון גיימפליי חדש של Escape From Tarkov חושף פרטים חדשים

פרטים חדשים ומצב Alpha נחשפו

סביבות ופרטים על המשחק נחשפים בסרטון חדש

משחק ה-MMO הישרדות האפוקליפטי Escape From Tarkov מצליח למשוך תשומת לב רבה מצד שחקנים. Escape From Tarkov רוצה להביא גיימפלי שמשלב בתוכו סגנונות רבים כמו: MMO, הישרדות, אקשן ומעל הכל להיות משחק יריות ראוי. השחקן יצטרך לגלות מה גרם לאפוקליפסיה, לשרוד נגד שחקנים אחרים ולחקור את העולם כדי להשיג ציוד טוב יותר.

כדי לתת ערך מוסף ל-Escape From Trakov, המפתחת דאגה להכניס מצבים רבים של פשיטות(Raids). על ידי פשיטות השחקן יוכל לצבור ציוד יותר טוב שיעזור לו לשרוד במשחק וגם להילחם בשחקנים אחרים.

בסרטון גיימפליי חדש נחשפו פרטים חדשים על המשחק כמו שתי סביבות משחק חדשות שלא ראינו- מפעל ושטח פתוח מחוץ למפעל. בנוסף לסביבות החדשות ניראה שלמשחק יהיה שעון יום-לילה שיצריך את השחקן להתאים את סגנון המשחק שלו בהתאם לשעת היום.

בנוסף לסירטון הגיימפליי חשף אחד ממפתחי המשחק בכנס GDC, כי שהשחקן יהיה צריך לעשות משימות באיזור מסוים של העיר (Tarkov) בכדי לפתוח את האיזור ולחקור אותו. אחרי שהשחקן ישלים את כל המשימות הוא יוכל לברוח מהעיר ויגלה את הסיפור של המשחק. במשחק יהיו מפוזרות חנויות שיאפשרו לקנות אוכל,ציוד,בגדים או נשקים או שהשחקן יוכל להחליף עם שחקנים אחרים ציוד.

מפתח המשחק סיפר בראיון ש-Escape From Tarkov יקבל אלפא שאפשר להרשם אליה באתר המשחק כבר עכשיו. לפי המידע שניתן ידוע לנו כרגע כי האלפא תכלול כמה משימות בודדות, כמות מצומצמת של נשקים וציוד וגם מעט ציוד כדי לנסות את מערכת ההחלפות בין השחקנים, אך עדיין לא קיבלנו תאריך שבה תתקיים האלפא.

Escape From Tarkov עדיין לא קיבל תאריך יציאה רשמי, ויהיה זמין רק ל-PC בשלב זה.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    03:03 08.04.2016 | AramilSiandol AramilSiandol (אורח)

    7 בסולם ההבטחות של Star Citizen. נראה אם המפתחים באמת יצליחו לעמוד במטרות שהציבו לעצמם.
    ועדיין מרשים אותי איך הם (בינתיים, כך נראה) מצליחים ליצור משחק יריות על מנוע Unity.

  2. 2

       | פורסם ע"י