הרשמה

חדש במובייל - חרקים, גלים וג'אנק פוד

מה יש ליעקב להציע לנו הפעם?

יעקב יוצא למסע נוסף אל תוך חנויות האפליקציות השונות כדי למצוא בשבילכם את המשחקים החמים ביותר

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? משועממים? גם הפעם יש לי מגוון חדש של משחקים מהנים וממכרים שנבחרו בקפידה מתוך כל השקות המובייל של התקופה האחרונה.

Shadow Bug:

Shadow Bug הוא משחק אקשן פלטפורמה יפייפה מלא באדרנלין. במשחק אנו יוצאים להציל את היער הקסום בו חי גיבור המשחק, חרק נינג'ה קטן, מזיהום המפעל החדש שהוקם בסמוך. הזיהום יוצר מגוון מפלצות בהן נלחם לאורך השלבים השונים. ישנם קרבות בוס מאתגרים, כמו כן יש כמות נאה חידות סביבתיות שנותנות קצת מנוחה מהאקשן שלא פוסק. מומלץ לחובבי האקשן.

מחיר: 15.90 ₪

להורדה דרך ה-App Store

Hammer Bomb:

ב-Hammer Bomb אנו נכנס למבוך אפל מלא בהמוני מפלצות, אוצרות, נשקים, שדרוגים וג'אנק פוד. במשחק אנחנו נכנס לנעליו של אדון פטיש פצצה, כן - שם יוצא דופן שכזה של גיבור שלא יודע פחד מהו, היוצא למגוון משימות במבוכים שונים. על מנת להציל את חייליו שאיבדו את דרכם במבוך, Hammer Bomb יאלץ לאסוף נשקים, יכולות חדשות, לפוצץ קירות וכמובן להילחם בגדודי מפלצות שונות ומשונות. משחק מאוד מהנה, מעולה להעביר אתו דקות של שעמום ובעיקר ממכר.

מחיר: חינם (עם רכישות בתוך האפליקציה)

להורדה דרך ה-App Store

להורדה דרך Google Store

Go Surf - The Endless Wave:

Go Surf - The Endless Wave הוא משחק גלישה אינסופי בו נצטרך להתחמק מגולשים אחרים, בעלי חיים ימיים ושאר מכשולים שונים. בנוסף להתחמקויות נצטרך לבצע משימות מיוחדות של גלישת גלים, כך נצבור ניקוד ונראה כמה רחוק נוכל לגלוש. Go Surf הוא משחק יפה בעל גרפיקה מינימליסטית היוצרת אווירה מאוד מרגיעה ונעימה. מומלץ למי שמחפש משחק להירגע אתו.

מחיר: 11.90 ₪

זמין להורדה דרך ה-App Store

Green Game TimeSwapper:

מדובר המשך למשחק המצליח Red Game Without A Great Name, בו אנו ממשיכים את הרפתקאות הציפור המכנית מהמשחק הקודם (אין צורך לשחק במשחק הקודם). הפעם המדען המטורף של העולם הירוק משנה את צורת הגיבור ומותיר אותנו ללא יכולות מתקדמות, מכאן אנו נעבור סדרה של שלבים בהם נאסוף יכולות חדשות ולהימלט מעולם הבלהות הירוק. המשחק מכיל חמישים שלבים הפזורים על פני חמישה פרקים שונים. מומלץ למעריצי המשחק הקודם ולמי שמחפש לאתגר את עצמו בחידות הגיון מסובכות.

מחיר: 11.90 ₪

זמין להורדה דרך ה-App Store

 

זהו זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:16 11.04.2016 | באסה באסה (אורח)

    למה רק משחקים לאייפון?

  2. 2

    15:00 16.04.2016 | לכל הבכיינים המואכזבים לכל הבכיינים המואכזבים (אורח)

    Hammer Bomb הוא גם לאנדרואיד תקראה לפני שאתה בוכה, ובכללי לא כל הזמן יש את אותו הדבר. יש שבועות שלא יצאו משחקים לאנדרואיד/חינמיים שבכלל שווה לדבר עליהם. חאלס עם הבכיינות!

  3. 3

       | פורסם ע"י