הרשמה

נחשף מידע חדש על הסרט הבא של ספיידרמן

מי מגלם את הנבל ומה השם של הסרט? כל המידע בפנים

השם של הסרט החדש של ספיידרמן הוא Spider-Man: Homecoming

את מנת הספיידרמן הבאה שלנו אנחנו נקבל רק עוד שבועיים כשקפטן אמריקה: מלחמת האזרחים יצא, ולפי מה שאנחנו יכולים לשמוע מאנשים שכבר ראו את הסרט בהקרנה המוקדמת, ספיידי מקבל זמן מסך של כמעט 30 דקות. אם זה לא מספיק בשבילכם אתם כנראה תצטרכו לחכות קצת בסבלנות לסרט הבא של ספיידרמן שיצא ב-7 ליולי 2017.

עד אז יש לנו בשבילכם קצר מידע שיכול מאוד לעניין אתכם: דבר ראשון נחשף השם של הסרט והוא נקרא: "Spider-Man: Homecoming". יו"ר סוני, טום רוטמן (Tim Rothman), אמר ששם הסרט מסמל את גילו הצעיר של פיטר פארקר וגם ש"פיטר מנסה למצוא את דרכו הביתה". פיסת המידע הבאה נחשפה על ידי הבמאי של הסרט, גו'ן וואטס (John Watts), הייתה שלא מדובר בסרט מקור נוסף לספיידרמן. לפיטר פארקר כבר יש את הכוחות והסרט יתמקד יותר באיך הנער הצעיר מסתדר עם כוחותיו. 

למרות שאנחנו מי יהיה הנבל שיעמוד בדרכו של איש העכביש, כנראה שאנחנו יודעים במי מדובר. ע"פ מגזין Deadline, מייקל קיטון, (Michael Keaton) שבעבר שיחק את באטמן בסרטי "באטמן" ו-"באטמן חוזר", נמצא כרגע בדיבורים עם סוני ודיסני לגבי התפקיד.

רק בשביל לחדד טיפה את העניינים, הזכויות לספיידרמן היו עד עכשיו בידיים של סוני עד שדיסני\מארוול החליטו לגבש הסכם עם סוני על מנת שמארוול תוכל להכניס את ספיידרמן לתוך עולם הקולנוע שלה. לכן אתם יכולים לצפות שספיידרמן אולי אפילו יקבל חלק מהסרט הבא של הנוקמים.
 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:29 15.04.2016 | אני אני (אורח)

    יאללה, עכשיו רק שיכופפו את הידיים של פוקס בשביל הזכויות של XMEN חזרה והכל מושלם בעולם

  2. 2

    21:37 15.04.2016 | ל-1 ל-1 (אורח)

    פוקס עושים עבודה מצויינת עם האקס החדש!

  3. 3

       | פורסם ע"י