הרשמה

מיקרו - רכישות וחבילות מפות יגיעו ל-Battlefield 1

דו"ח פיננסי של החברה מראה כי האפשרות קיימת

מנכ"ל החברה מבטיח כי Battlefield 1 לא יהפוך ל-Pay to Win

אם חשבתם שההרחבה החינמית של Battlefield 1 תהווה דרך חדשה לדרך בה EA עובדת, תחשבו שוב. ממסך ששחרה החברה, נראה כי Battlefield 1 צפוי לקבל מערכת מיקרו - רכישות וחבילות מפות, כך נחשף ע"פ דיווח הרבעון האחרון של שנת 2016 של EA. במסמך מדבר אנדרו ווילסון (Andrew Wilson), מנכ"ל EA על התוכניות שלהם לגבי באטלפילד 1 בנוגע למיקרו - רכישות.

"בבאטלפילד 1 אתם תראו גם מקרו-מונטיזציה, אשר תבוא לידי ביטוי במפות ותוכן בקנה מידה גדול, לצד מיקרו - מונטיזציה. מדובר בתוספות קטנות למשחקיות, ובסופו של דבר תראו מאיתנו אלמנטים של משחקיות שיאפשרו לשחקנים להרחיב את החוויה שלהם כמו ששחקנים עושים ב-FIFA Ultimate Team היום." הניחוש הכי טוב שלנו הוא שמדובר ב-Battlepacks, חבילות אשר יכולתם להשיג ב-Battlefield 4 ולהשיג סקינים לנשקים לצד תוספות אחרות. קשה לנו לחשוב על סקינים לנשקים בתקופת מלחמת העולם הראשונה, כך שכעת כל מה שאנחנו יכולים לעשות הוא לשער ולחכות להכרזה מלאה.

עם זאת, ווילסון מיהר להגיד שאותן תוספות לא ישברו את המשחק ושהוא לא יהפוך למשחק "שלם-כדי-לנצח".  "כשאנחנו חושבים על על תוספות בתוך חוויה מסוימת, אנחנו חושבים על כך בשתי דרכים: אחד, האם אנחנו מסוגלים לספק לשחקנים תוכן שירחיב או ישפר את החוויה שלהם. שנית, האם אנחנו מסוגלים לעשות את זה בעולם שאנחנו מספקים להם בחירה?"

Battlefield 1 צפוי לצאת ב-21 באוקטובר לקונסולות ה-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י