הרשמה

קנו את ההרחבה החדשה של Black Ops 3 וההכנסות ילכו לצדקה של וותיקי מלחמה

האם Activision הולכת בצעדיה של Humble?

Activision משתפת פעולה עם ארגון שהצליח למצוא עבודה למעל ל-23 אלף משוחררים

Activision הכריזה על קמפיין מיוחד שהיא פותחת, בו לשחקנים תהיה את האפשרות לרכוש ההרחבה החדשה ל-Black Ops 3, וכל ההכנסות מאותה ההרחבה ילכו לצדקה.

ההרחבה עולה 4$ ומוסיפה 3 כרטיסי ביקור מצויירים של המשחק, אחד בים, אחד ביבשה ואחד באוויר. הקמפיין מתנהל ע"י הארגון Call Of Duty Endowment, אשר משחרר כל כמה זמן הרחבות למשחק אשר הכנסותיה משמשות וותיקי מלחמה במציאת עבודה טובה. כיום, הארגון מימן קרוב ל-23 אלף מקומות עבודה עבור וותיקי המלחמה.

האם Activision הולכת בכיוון של Humble, או שמדובר בטריק שיווקי?

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י