הרשמה

סיכום מסיבת העיתונאים של EA מ-E3

Battlefield 1 ,FIFA 17 ,Titanfall 2 ועוד!

כל ההכרזות, כל המשחקים, כל הטריילרים ממסיבת העיתונאים של EA במקום אחד!

השנה חברת EA החליטה שלא להשתתף באופן מלא בתערוכת E3 והיא ערכה תערוכה משלה בשם EA Play. התערוכה נפתחה במסיבת עיתונאים שהציגה את המשחקים  ואפשרה לאורחים בתערוכה להתנסות בהם. לצערנו כמו שנה שעברה החברה לא הציגה הרבה הכרזות על המשחקים חדשים ומסיבת העיתונאים נתנה לנו הצצה למשחקים שאת רובם ידענו שיושקו השנה. EA הכריזה שהיא תתמקד במצב תחרותי במשחקייה וגם קיבלנו הצצה אל מאחורי הקלעים לתהליך הפיתוח של Mass Effect Andromeda.

Titanfall 2

EA התחילה עם אחד המשחקים הכי מצופים שלה לשנת 2016. ההדלפות שהגיעו אלינו לפני מסיבת העיתונאים חשפו הרבה מין הפרטים אבל ל-EA נשארו עוד כמה קלפים בשרוול. קיבלנו טריילר המציג את מצב המולטיפלייר של Titanfall 2 שהציג לנו את חלק מהרובוטים (טיטאנים) שיהיו מצויידים ברובי לייזר וחיילים שיוכלו להשתמש בוו אחיזה (Grappling Hook) שיעזור להם להגיע למקומות גבוהים. נאמר שמערכת התנועה במשחק תיהיה משופרת ו''חלקה'' יותר מהמשחק הקודם.

אחרי שקיבלנו טעימה ממה שמצפה לנו במצב המולטיפלייר של המשחק, ראינו את הטריילר של המצב לשחקן יחיד. הטריילר פורסם מוקדם יותר על ידי EA והוא מציג את הרקע לסיפור של המשחק. 

Titanfall 2 יושק ב-28 לאוקטובר עבור הקונסולות והמחשב.

Madden NFL 2017

ומרובוטים ענקיים עברנו ל- Madden NFL החדש. Madden NFL 2017 יציג כמה חידושים כמו צוות פרשנים חדש שילווה את המשחקים ו''דרכים חדשות לשחק'' על פי EA. כמו כל שנה גם השנה Madden NFL ניראה נהדר והוא יהיה אקסלוסיבי לקונסולות.

EA Major

עם ההכרזה על EA Madden NFL 2017 הכריזה כיצד היא מתכוונת לקדם את הפן התחרותי במשחקייה. EA הכריזה על 3 דרכים להתחרות כאשר גולת הכותרת הוא טורנירי מייג'ור (Major). במהלך השנה יהיו 4 אירועי מייגור כאשר הראשון יקרה השבוע והוא יהיה מייגור של Madden NFL 2016 עם פרס של מיליון דולר.

Mass Efffect Andromeda

לצערנו שוב לא קיבלנו יותר מידי מידע על המשחק החדש בסדרת Mass Effect. אנחנו יודעים שהמשחק יפעל על מנוע ה-Frostbite והמשחק יהיה בעל עלילה עשירה יותר ועולם רחב יותר. ולבסוף קיבלנו סרטון מאחורי הקלעים שנותן לנו הצצה לפיתוח המשחק עם קטעים קצרים מתוך המשחק עצמו. האם העזיבה של חברי הצוות של Bioware יצרה עיכוב ארוך מהרגיל?

EA Play To Give

במשך השנה החולפת יצאו מעל 300 עדכונים למשחקים שהוסיפו עוד תוכן למשחקים של EA ובשנה הקרובה אנחנו צפויים לקבל אפילו יותר. לכבוד תערוכת EA Play כל השחקנים יוכלו לנסות את הרחבת Outer Rim ל-Star Wars Battlefront בחינם. בנוסף EA הכריזה על תכנית Play To Give שתמיר אתגרים במשחקים לתרומות כספיות שיעברו לארגונים. השחקנים יקבלו אתגר במשחק ואם הם יעמדו בו הם יתוגמלו במשחק ו-EA תתרום לאחד מהארגונים.

FIFA 17

Fifa 17 הוכרז שבוע שעבר ורוב הפרטים עליו נחשפו כבר. כפי שהוכרז פיפא 17 יפעל גם הוא על מנוע ה-Frostbite והוא יהיה בעל מצב לשחקן יחיד שישים אתכם בנעלי שחקן צעיר שעושה את דרכו לראש הליגה האנגלית. ב-Fifa 17 תיהיה פיזיקה משופרת ומציאותית יותר, שחקנים חכמים יותר ו''שיטות תקיפה חדשות''.

אבל EA שמרה לעצמה עוד חשיפה גדולה, ב-Fifa 17 יהיו 4 מאמנים שונים שישפיעו על צורת המשחק, כל אחד בצורת הניהול שלו. המאמנים הם: פפ גווארדיולה, יורגן קלופ, ארסן ונגר וחוזה מורניו שערך הופעת אורח במסיבת העיתונאים.

FE

במסיבת העיתונאים של EA ב-E3 שנה שעברה ראינו משחק אינדי קטן בשם Unravel. החברה המשיכה את התמיכה שלה באולפנים קטנים שגם השנה הציגה לנו משחק אינדי חדש בשם FE. המשחק שואף להיות יותר חוויה מאשר משחק כאשר אנחנו נעקוב אחרי FE שמנסה להבין מה הוא מינו. מפתח המשחק אמר: ''FE הוא משחק שמעביר את מערכת היחסים שלנו עם הטבע''. FE הוא חלק מתכנית חדשה שנקראת EA Original שתעזור למצוא משחקים וקטנים כמו FE ו-Unravel ותתמוך בהם על ידי מימון, פרסום ומכירה.

Star Wars 

גייד ראימונד (Jade Raymond) שלקחה חלק גדול ביצירת סדרת Assassins Creed הכריזה לנו שבקרוב נקבל כמה משחקים חדשים של סטאר-וורס. שנה הבאה נקבל משחק חדש מסדרת Battlefront שיהיה בעל תוכן מהסרטים החדשים. סטודיו ויסירל (Visceral) גם הוא עובד על משחק חדש ביקום של סטאר-וורס וגם ריספון (Respawn) עובדת על משחק גוף שלישי שיחקור זמן אחר ביקום של סטאר-וורס.

Battlefield 1

EA סיימה את מסיבת העיתונאים שלה עם המשחק הכי חזק שלה - Battlefield 1 EA וחשפה פרטים חדשים על המשחק כמו מזג אוויר משתנה, הרס טבעי יותר ממשחקים קודמים. בזכות מזג האוויר המשתנה מפה תוכל להתחיל במזג אוויר קייצי ובזמן המשחק יכולה להתחיל סופה. מזג האוויר יצריך מהשחקנים להתאים את סגנון המשחק שלהם בהתאם לתנאי השטח. לפני סוף מסיבת העיתונאים נאמר שהבטא של Battlefield 1 תתחיל מאוחר יותר הקיץ. מסיבת העיתונאים נגמרה בטריילר חדש למשחק.

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:17 13.06.2016 | WarFox89 WarFox89

    ואוו הטריילרים של BF פשוט לא מעולם הזה ... עריכה מטורפת. כמה חבל שזה WW1 :( היתי הרבה יותר שמח אם זה היה מודרני (ויש עוד הרבה מה לחדש גם במודרני - כן כן).
    PS - ואוו EA חוגגים על מנוע הפרוסטבייט ....כמעט כל המשחק שלהם כבר רצים עליו.

  2. 2

    05:02 18.06.2016 | רטן רטן (אורח)

    הטריילר ל BF1 נראה ממש טוב אבל החלום שלי שיהיה באטלפילד של מלחמת ויאטנם

  3. 3

    18:35 21.06.2016 | דודי אבגי דודי אבגי (אורח)

    EA פתחה את משחקי המלחמה שלה עם מדל אוף הונור
    מעניין למה הפסיקה עם ההמשכים לסדרה הזאת
    אני באופן אישי מאוד אהבתי את הסדרה הזאת

  4. 4

       | פורסם ע"י