הרשמה

מבצעי מכירת הקיץ של Steam - יום מס' 4

רועי באלוה עוזר לכם לבחור את חמשת המשחקים השווים ביותר של מכירת הקיץ

חמשת המבצעים הטובים ביותר של היום הרביעי

התקופה שכל שחקני המחשב חיכו לה הגיעה - מכירת הקיץ של סטים. בכל יום Valve תציע מבצעים חדשים ואנחנו נביא לכם את חמשת המבצעים הטובים ביותר מאותו היום.

BioShock Infinite

הכותר השלישי בסדרת BioShock מוצע כרגע בכ-75 אחוזי הנחה ומחירו עומד על כ-7.5 דולרים. אישית, BioShock Infinite הוא אחד מהמשחקים הטובים ביותר ששיחקתי בהם ואני ממליץ עליו לכולם. למשחק יש סיפור מעולה ומעניין ומשחקיות טובה לא פחות. גם ההרחבות של המשחק מוצעות כרגע בהנחה והן גם מומלצות מאוד.

The Talos Principle

אם אתם אוהבים משחקי מחשבה ומשחקי פתירת חידות-פאזל בסגנון של פורטל אז אתם תאהבו גם את The Talos Principle. המשחק יצריך ממכם לפתור חידות רבות ולחשוב ''מחוץ לקופסא'' כשנוספים עוד אלמנטים לשלב ככל שהמשחק מתקדם. המשחק מוצע כרגע בכ-75 אחוזי הנחה ומחירו עומד על כ-10 דולרים.

Flight Simulator X

כמו שהשם מרמז זה הוא משחק של סימולטור טיסה. המשחק מכיל בתוכו כמות גדולה של מטוסים ומסוקים. לכל מי שאוהב משחקי טיסה וסימולטורים זה הוא כנראה המשחק הטוב ביותר שתוכלו למצוא היום. אך חשוב לזכור שזה הוא סימולטור והמשחק הוא קשה והוא מצריך זמן למידה ארוך יחסית. המשחק מוצע כרגע בכ-70 אחוזי הנחה ומחירו עומד על כ-7.5 דולרים.

Darksiders II

משחק העולם פתוח- Darksiders 2 מוצע כרגע בכ-80 אחוזי הנחה ומחירו עומד על כ-6 דולרים. המשחק קיבל ביקורות טובות בסטים בזכות מערכת הקרב, המפות ובזכות הפס-קול שמוסיף לחויה ועל פי דעתם של השחקנים הוא טוב יותר מהמשחק הראשון בסדרה.

Punch Club

המשחק האחרון להיום הוא-Punch Club. המשחק שואב הרבה מאוד השראה מסרטים כמו Fight Club ורוקי והוא מוצע כרגע בכ-75 אחוזי הנחה כשמחירו עומד על כ-2.5 דולרים. המשחק שם אתכם בנעליי מתאגרף שמרוויח את כספו על ידי קרבות. המשחק משלב כמה אלמנטים ממשחקים שונים כמו משחקי ניהול ומשחקי RPG. ובשביל 10 שקלים קשה להיות מאוכזבים מהמשחק.

אלו הם חמשת המבצעים השווים של היום, מצאתם מבצעים נוספים ? חושבים שהיו צריכים להיות ברשימה ? שתפו אותנו בהם בתגובות! 

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:08 27.06.2016 | מתניה מתניה (אורח)

    darksiders II משחק מעולה אבל ממש לא MMO

  2. 2

    19:05 27.06.2016 | .. .. (אורח)

    שוב ושוב מזכיר שאין באמת 'ימים' למבצעים..

  3. 3

    19:46 27.06.2016 | ליאור ליאור (אורח)

    braid משחק פלטפורמה טוב שמשלב חשיבה

  4. 4

       | פורסם ע"י