הרשמה

מבצעי מכירת הקיץ של Steam - יום מס' 5

רועי באלוה עוזר לכם לבחור את חמשת המשחקים השווים ביותר של מכירת הקיץ

חמשת המבצעים הטובים ביותר של היום החמישי

התקופה שכל שחקני המחשב חיכו לה הגיעה - מכירת הקיץ של סטים. בכל יום Valve תציע מבצעים חדשים ואנחנו נביא לכם את חמשת המבצעים הטובים ביותר מאותו היום.

FTL

FTL הוא אחד ממשחקי הרוגלייק (Roguelike) הטובים ביותר שיש היום. FTL מפקיד בידכם את משימת הניהול של חללית ועליכם לפקד עליה על מנת שהיא תמשיך לטוס ולהילחם. FTL מוצע כרגע בכ-70 אחוזי הנחה ומחירו עומד על כ-3 דולרים.

Shadow Of Mordor

המשחק קיבל את תואר ''המשחק הטוב ביותר לשנת 2014'' וכעת הוא מוצע בכ-75 אחוזי הנחה כשמחירו עומד על כ-12.5 דולרים. Shadow Of Mordor ידוע בזכות מערכת הקרב המעולה שלו שמזכירה את משחקי באטמן ועוד תוספות למשחק שיתנו מאות שעות של הנאה. לעוד פרטים על המשחק אתם מוזמנים לקרוא את הביקורת המלאה שלנו עליו.

Age of Mythology

משחק הניהול בזמן אמת (RTS) שקיים עוד מתקופת ''תור הזהב של משחקי ה-RTS'' מוצע כרגע בכ-80 אחוזי הנחה כשמחירו עומד על כ-6 דולרים. המשחק נותן לכם לנהל התיישבות בדומה למשחק Age Of Empires רק שכאן אתם יכולים להשתמש גם בכוחו של אחד האלים לטובתכם.

This War Of Mine

לעומת משחקים אחרים This War Of Mine לא שם אתכם בנעליו של החייל שיוצא להגן על המדינה, המשחק שם אתכם בנעליהם של קבוצת אזרחים שצריכה לשרוד את תקופת המלחמה. המשחק מצליח להעלות המון התלבטויות ורגשות לגבי כל בחירה שנעשת בו והוא מומלץ מאוד לאוהבי הז'אנר. על המבצע חלה הנחה של כ-75 אחוזים ומחירו עומד על כ-5 דולרים.

Spore

המשחק האחרון להיום הוא Spore. מי שלא מכיר את Spore אז המשחק נותן לנו לשחק בתור זן חדש של בעל חיים כאשר אנחנו מתחילים בתור חיידק ולאט לאט מתפתחים עד פיתוח האינטליגנציה בכדי לבנות חלליות ולחקור את החלל. Spore מוצע כעת בכ-75 אחוזי הנחה ומחירו עומד על כ-5 דולרים.

אלו הם חמשת המבצעים השווים של היום, מצאתם מבצעים נוספים ? חושבים שהיו צריכים להיות ברשימה ? שתפו אותנו בהם בתגובות! 

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:28 28.06.2016 | איתי איתי (אורח)

    יש SHADOW OF MORDOR בG2A ב5 דולר לא לצאת פראיירים

  2. 2

    15:27 28.06.2016 | רועי באלוה - עורך תוכן רועי באלוה - עורך תוכן

    כן רק ש-G2A זה שוק אפור של משחקים והמפתחים נפגעים ממנו ולא מקבלים סנט אחד משם לעומת זאת, בסטים הם מקבלים את מירב הכסף והם יכולים להמשיך לפתח משחקים.

  3. 3

    09:32 29.06.2016 | מישהו מישהו (אורח)

    לרועי...שטויות G2A זה ממש לא שוק אפור!תברר את העובדות לפני שאתה אומר סתם שטויות ומטעה אנשים ואם כבר היחידים "שנפגעים" מזה זה סטים וגם זה לא באמת

  4. 4

    11:07 29.06.2016 | WarFox89 WarFox89

    אני לא מבין על מה כל המהומה עם G2A ? כי הם לוקחים עמלות על פעולות באתר שלהם ? איך הם יכולים לדעת שהמפתחות נקנו בדרך לא חוקית ? בעיקרון אפשר לעשות דברים כאלה עם כל אתר שמוכר CD-KEYS אפילו באופן חוקי.
    אתה קונה לדוגמא מפתחות עם כרטיס אשראי גנוב ואז פשוט מוכר באופן אישי ללא פלטפורמה (G2A לדוגמא). החנות שמוכרת לך מפתחות לגיטימיים ומקוריים לא יודעת שהכרטיס שלך לא חוקי עד שהם לא יקבלו את הביטולים מחברת כרטיס האשראי ואז נפגעים גם המפתחים, גם אלו שקנו את המפתחות האלו כי הם יחסמו וגם החנות שמכרה אותם.
    דוגמא מקבילה - G2A זה לוח מודעות. הם לא מוכרים הם מפרסמים מודעות של מוכרים כמו לדוגמא יד 2. מצאת רכב שאתה רוצה לקנות מבן אדם ואז קנית אותו אבל בדיעבד התברר לך שהרכב גנוב או WHAT EVER האם יד 2 אשמים בזה שהרכב גנוב ? האם הם אלו שצריכים לשלם לך על עורך דין כאשר המשטרה תעלה על זה או להחזיר לך את סכום הקניה או את סכום העמלה על פרסום ומכירה ביד 2 של מוצר שהתברר שהוא לא חוקי ? איך בדיוק אפשר לנתר דברים כאלה ?

  5. 5

    11:33 29.06.2016 | רועי באלוה - עורך תוכן רועי באלוה - עורך תוכן

    ל׳׳מישהו׳׳:
    אני רק שאלה.. איך משחקים ב- G2A עולים חצי ממחירם ה׳׳רישמי׳׳ בסטים?

    ועכשיו אני אסביר לך איזה זה שוק אפור.
    G2A לעומת אתרים אחרים זה לא מוכר מורשה כמו סטים, האמבל-באנדל סטור,גרין-מן-גיימינג ועוד. G2A הוא פלטפורמה שמאפשר לאנשים למכור מפתחות של משחקים.
    יש כמה סוגים של משחקים שנמכרים ב-G2A,
    1) משחקים שמקבלים במבצע עם כרטיס מסך ואת המפתח שלהם מוכרים
    2) משחקים גנובים. מוכר נכנס לרשימה של כרטיסי אשראי גנובה, קונה כמות של משחקים דרך כרטיס האשראי הגנוב, ומוכר אותם באתר. אז איך המפתחים לא מקבלים כסף מזה? בגלל שכאשר חברת האשראי מקבלת דיווח על כרטיס גנוב היא מבטלת את כל הרכישות שבוצעו על ידו ומפתחי המשחק צריכים להחזיר את הכסף, אבל המפתחות של המשחק כבר נלקחו. ואז המוכרים פשוט לוקחים את המפתחות הגנובים ומוכרים אותם בחצי מחיר. אם זה לא שוק אפור, אני אשמח שתגיד לי מה הוא כן שוק אפור, ממליץ לך לראות את הסירטון שאני מוסיף פה להסבר יותר מקיף.



    עוד מקום שתוכל לקבל מידע על G2A:
    http://www.pcgamer.com/tinybuild-claims-g2a-sold-450000-worth-of-its-keys-without-paying-a-penny/ל-WarFox89:
    כמו שאמרת G2A מספקת פלטפורמה של שוק אפור והיא לא עושה שום דבר כדי למנוע את המשך הפעילות הלא חוקית של המוכרים, היא אולי לוקחת להם את הכסף שהם לא משכו לחשבון אבל רוב האנשים מושכים את הכסף לחשבון מיד לאחר רכישה מהם. גם לא חסרים מקרים שבהם נמכרים מפתחות שכבר שומשו, ואת זה אפשר לנתר ולבדוק, אבל זה כבר נושא אחר.

    הסירטון שצירפתי מעביר לפי דעתי בצורה טובה את הבעיה.
    אם אתם רוצים לתמוך במפתחי המשחקים עדיף לכם לקנות מסטים או מוכר מורשה אחר.

  6. 6

       | פורסם ע"י