הרשמה

מבצעי מכירת הקיץ של Steam - יום מס' 6

רועי באלוה עוזר לכם לבחור את חמשת המשחקים השווים ביותר של מכירת הקיץ

חמשת המבצעים הטובים ביותר של היום החמישי

התקופה שכל שחקני המחשב חיכו לה הגיעה - מכירת הקיץ של סטים. בכל יום Valve תציע מבצעים חדשים ואנחנו נביא לכם את חמשת המבצעים הטובים ביותר מאותו היום.

Battleborn

מחשק המובא החדש של Gearbox מוצע בכ-50 אחוזי הנחה ומחירו עומד על כ-30 דולים. באטלבורן הוא משחק מובא שלוקח כיוון טיפה שונה כאשר אתם משחקים בדמות בגוף ראשון. לעוד פרטים על באטלבורן קראו את הביקורת המלאה שלנו עליו.

Firewatch

Firewatch שם אתכם בנעליו של שומר יערות שמצריך ממכם לחקור את הסביבה לגמרי לבדכם כאשר האדם היחיד במשחקים מלבדכם נמצא הרחק והוא יוצר איתכם קשר דרך מכשיר קשר. המשחק מוצע בכ-33 אחוזי הנחה ומחירו עומד על כ-13.40 דולר.

Minecraft: Story Mode

אם אתם אוהבים את מיינקראפט ואתם אוהבים גם את סדרת משחקי טיילטל (Telltale) אז Minecraft Story Mode הוא משחק מעולה בשבילכם. המשחק מוצע בכ-50 אחוזי הנחה ומחירו עומד על כ-12.5 דולרים. 

Euro Truck Simulator 2

Euro Truck Simulator 2 יתן לכם לשחק בתור נהג משאית שעובד בהובלת סחורות ברחבי אירופה. בתחילת המשחק אתם מתחילים כשכירים של חברות, אך לאט לאט אתם תוכלו לקנות משאית משלכם ולבנות את חברת השליחויות שלכם. המשחק מוצע בכ-70 אחוזי הנחה ומחירו עומבד על כ-6.9 דולרים.

Ryse Son Of Rome

Ryse Son Of Rome היה אחד ממשחקי ההשקה של ה-Xbox One והוא מספר את סיפורו של מריוס, לוחם צעיר שצופה ברצח משפחתו ונשלח להילחם בברברים עם צבא רומא כדי לזכות בנקמה. המשחק מוצע כרגע בכ-75 אחוזי הנחה ומחירו עומד על כ-5 דולרים.

אלו הם חמשת המבצעים השווים של היום, מצאתם מבצעים נוספים ? חושבים שהיו צריכים להיות ברשימה ? שתפו אותנו בהם בתגובות! 

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י