הרשמה

מי הן הדמויות שלא עשו את דרכן ל-Street Fighter V?

אם חשבתם שהדמויות החדשות של Street Fighter V מוגזמות, חכו לראות את אלו שלא התברגו למשחק הסופי

החל משחקן כדורגל ועד נשיא המאומן בלחימה משולבת - אלה הן הדמויות שלא הצליחו להגיע ל-Street Fighter V

זה לא סוד שלמשחקי מכות יפניים יש את קאסט הדמויות מבין ההזויים בתעשיית המשחקים, גם סדרת Street Fighter המפורסמת. אז מה צריך לעשות כדי לא להגיע אל הצוות הסופי של משחק המכות המפורסם? Capcom, החברה המפתחת את הסדרה, נותנת לנו הצצה אל הדמויות שלא הצליחו להתברג במשחק הסופי.

לוחם מבוגר בעל הגייה מצויינת

אל תשכחו להסתמך על הראש שלכם, כי מדי פעם צריך יותר מכוח כדי לנצח. הדמות היא אדם מבוגר שאוהב להתלונן ולמלמל לעצמו.

הנשיא הלוחם

שכחו מביבי ופוטין, כי הנשיא הלוחם הוא הפלוליטיקאי האכזרי ביותר. הדמות עלתה לראשונה בראשם של מפתחי המשחק עוד כשעבדו על Street Fighter IV.

שלומיאלית חמודה

כמה שהיפנים אוהבים רמיזות מיניות. השלומיאלית החמודה שמופיעה מעליכם, היא אולי לוחמת פוטנציאלית לא רעה בכלל, אך משום מה בגדיה נקרעים בכל קרב שהיא משתתפת בו. שלומיאלית אמיתית.

גברת באבו

גברת באבו (Miss Babo) עלתה לראשיהם של המפתחים בזמן שהם עבדו על עיצובים ראשוניים ללאורה (Laura). לגברת באבו, אחת הדמויות היחידות הרשימה שלנו שזכתה לקבל שם, היה אמור להיות סיפור רקע כואב ומרגש, אך גם היא לא הצליחה להגיע לרשימת הדמויות הסופית.

לוחם הכדורגל

סופר סטרייקה - זוזו הצידה. לוחם הכדורגל היה אמור להיות הייצוג הברזילאי של משחק המכות המפורסם ולמרות העבודה שהוא מייצג גם הספורט הפופולרי ביותר בעולם, גם הוא לא הצליח להתברג ב-Street Fighter V.

Gen's Discipline

במקור, הדמות הזו הייתה אמורה להיות משמעותית ובעלת סיפור מקור מעניין במיוחד. מדובר בלוחם אפל וצעיר שמעוניין להמשיך את מורשת הלחימה שאבותיו לימדו אותו. למרות סיפור המקור המורחב יחסית לדמות לא מפותחת, גם Gen's Descipline לא הצליח להתבלט מספיק.

המורה

המורה (The Teacher) היה אמור להיות במשחק במקום F.A.N.G. הלוחם היה נעזר בלוחמה אפלה והיה אמור להרעיל את אויביו כדי לקבל יתרון בשדה הקרב. הסיבה שהמורה לא הגיע אל המשחק הייתה כי הוא לא היה אפל מדי.

אז מה אתם חושבים על הדמויות שנםלו בעריכה? האם הייתם בוחרים בהן לקרב?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:20 03.07.2016 | סטריט פייטר 5 משחק מחורבן סטריט פייטר 5 משחק מחורבן (אורח)

    אל תתקרבו אליו.

  2. 2

       | פורסם ע"י