הרשמה

קוג'ימה לא ישן בלילה מחשש ש-Death Stranding יודלף לפני E3

מה הוא בעצם Death Stranding?

קוג'ימה עשה מאמצים רבים כדי למנוע ממידע לצאת מתוך הסטודיו

כולנו נשארנו מעט מבולבלים מהמצגת של משחקו החדש של הידאו קוג'ימה (Hideo Kojima) בזמן מסיבת העיתונאים של סוני ב-E3 2016. אדם עירום מחבק תינוק אשר מוקף בגופות של דולפינים? לא מפחיד בכלל.

הסטודיו שלו, Kojima Productions, שחרר פרק חדש בסדרת הסרטונים Hideotube, בו קוג'ימה מדבר על עברו, חזונותיו לעתיד, שאיפות ועוד. בפרק הזה, הוא מתמקד בתערוכת E3. בסרטון קוג'ימה מתייחס לכך שהכרזות גדולות נוטות להיות מודלפות לפני שההכרזה בכלל מתרחשת. ב-Death Stranding, קוג'ימה עשה מאמצים גדולים על מנת לוודא כי פרטים על משחקו החדש לא יצאו לאור לפני שיספיק להפתיע את הקהל בתערוכה עצמה. "בכל שנה יש הדלפות לפני E3. לא משנה כמה אנחנו זהירים באזור הזה, תמיד משהו ימצא את דרכו לאינטרנט. מתחילת השנה כחצי מהדברים שלנו הודלפו, ועכשיו זו הייתה אמורה להיות הפתעה. אז לא נתנו ליותר מחמישה אנשים בכל סוני לדעת על זה. ככל שהתערוכה התקרבה, יותר ויותר משחקים החלו לדלוף. היינו לחוצים, בקושי הצלחתי לישון."

עד כמה שקוג'ימה אוהב לצייץ דברים, הוא הסתתר לגמרי במהלך ביקורו בלוס אנג'לס עבור התערוכה, ואפילו לן במלון במורד העיר בתקווה שהעיתונות לא תזהה אותו. לא הרבה ידוע על Death Stranding, אך אנחנו מצפים לשמוע על הכותר הבלעדי ל-Playstation 4 בזמן הקרוב. 

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י