הרשמה

האם נחשף חלון ההשקה של PlayStation 4 Neo?

למרות שאין תאריך רשמי, נראה כי מנכ"ל GameStop יודע משהו שאנחנו לא

מנכ"ל Gamestop העולמית טען במהלך ראיון כי ה-PlayStation 4 Neo יצא במקביל ל-Xbox One S

האם ההשקה של קונסולת ה-PlayStation 4 Neo קרובה מאי פעם? ע"פ מנכ"ל חברת GameStop, פול ריינס (Paul Raines), ההשקה של הקונסולה החדשה של סוני תוכל עוד להגיע במהלך החודש הבא.

בראיון שערכה רשת NBC עם ריינס, הוא נשאל דווקא על הקונסולה החדשה של נינטנדו - Nintendo NX, ומתי היא אמורה לצאת השנה. ריינס תיקן את המראיין ואמר לו כי הקונסולה של נינטנדו אמורה לצאת רק בשנה הבאה, בעוד שהקונסולות החדשות של מיקרוסופט וסוני אמורות להוות תחרות דומה, שמכאן גרמה לאנשים להסיק מסקנות כי אולי הן יצאו במקביל. "אבל זכרו, ישנם שני פקטורים: ה-PS4 Neo וה-Xbox One S. אז יהיו מספר פעולות, שדרוגים והאפשרות ל-VR". 

המשפט המסתורי של ריינס הצליח לגרור תגובות ברשת בנוגע לחלון ההשקה של הקונסולה החדשה של סוני, אך אנשים מתוך GameStop מיהרו להגיב במגזין Gamespot כשאמרו: "פול לא אמר כי החומרה של ה-Xbox One S וה-PS4 Neo יגיעו במהלך עונת החגים. המראיין היה זה שהעלה את העניין של תקופת החגים. פול רק הזכיר לו כי במהלך השנה יעשו שדרוגים בכל הנוגע לקונסולות ה-Xbox One S וה-PS4 Neo".

בכל מקרה, נראה כי תשובה אמיתית לא נקבל כאן. אבל אנחנו יכולים לשער כי סוני לא תרצה להיגרר מאחורי מיקרוסופט ותכריז במהלך הזמן הקרוב על התאריך בו נוכל לקנות את קונסולת ה-PlayStation 4 Neo.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י