הרשמה

מנכ"ל EPIC: השימוש בפלטפורמת Windows 10 תהרוס לאט לאט את Steam

מנכ"ל החברה טוען כי מיקרוסופט מנסה לעבוד על כולנו בלי שנשים לב

מנכ"ל החברה אומר כי תוך תקופה של מספר שנים, לא נוכל להנות ממשחקי ה-Steam שלנו כמו בעבר

טים סוויני (Tim Sweeney), מנכ"ל EPIC Games, הביע דאגה מפני ניסיון ההפיכה של Windows 10 לפלטפורמת גיימינג המשלבת בתוכה את ה-Xbox, כחלק מתכנית Universal Windows Platform או UMP, בטענה שהיא תדחוף לאט לאט את פלטפורמת Steam החוצה.

סוויני, היוצר של סדרת Gears of War, היה בעבר ביחסים טובים עם החברה, אך בראיון למגזין Edge הוא הביע דאגה מהמהלך אותו מיקרוסופט מנסה לעשות: "הסיכון הוא שמיקרוסופט משכנעת את כולם להשתמש ב-UMP, לאחר מכן הן יוציאו בהדרגה את האפליקציות הפועלות על win32. אם היא תצליח לעשות זאת, יהיה מדובר בצעד ענק לחברה, שכן היא תכריח מפתחי אפליקציות ומשתמשים להוציא את התוכן שלהם בחנות של Windows. ברגע שנגיע למצב הזה, PC יהפוך להיות פלטפורמה סגורה".

"זה לא יקרה ביום אחד בו הם יוכלו להוריד את השאלטר על ספריית משחקי ה-Steam שלכם. מה שהחברה מנסה לעשות היא סדרה של פעולות חמקמקות. היא הופכת את זה ששימוש באפליקציות ישנות יהיה מסורבל יותר מבעבר, וגם בו זמנית, לנסות להפוך את הפלטפורמה שלהם לפלטפורמה היחידה ל-PC".

מה אתם חושבים? האם מיקרוסופט מנסה לעשות מהלך עסקי ממולח, או שמא יש באמת מקום לדבר כזה בעולם המשחקים; והאפשרות לייצור משחק לפלטפורמה אחת יכולה רק לעזור למפתחים?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:58 26.07.2016 | ב ב (אורח)

    ב-ר-ו-ר...

    מיקרוסופט מנסה לעשות כסף, לא יותר. אבל גם לא פחות.

    ביצעתי כמה רכישות ב-Windows Store - מדובר בפלטפורמה לא יעילה, לא ידידותית ולא מתקרבת בשום אופן ל-Steam מכל בחינה שתסתכלו עליה. הם יצטרכו לעבוד מאוד קשה בשביל לדחוק משהו החוצה, בטח ובטח את Steam. משחקי Xbox קיימים עובדים גרוע על המחשב, אבל בלי קשר, משחקי XBox על ה-PC זו רק עוד פתיחת אפשרויות בשבילנו, לא משהו שמאיים בשום צורה על שלטון גייב, מלכינו הבלתי מעורער.

  2. 2

    20:06 26.07.2016 | sagimi sagimi (אורח)

    ל-1
    חחחח מסכים

  3. 3

    20:11 26.07.2016 | UnderZero UnderZero (אורח)

    בכיף יאללה עוברים לlinux סטים עשו את הצעדים הראשונים כבר עם הSteamOS

  4. 4

    22:28 26.07.2016 | עזרא עזרא (אורח)

    סטים זה הדבר הכי טוב שקרה ל pc. אם הם ידיחו אותם, קהל הגיימרים ידיח את מיקרוסופט. אף אחד לא כדאי להתעסק עם הגיימרים

  5. 5

    03:15 27.07.2016 | שון שון (אורח)

    כל win10 זה טריק אחד גדול לסגור לנו את פלטפורמה

    מיקרוסופט השתמשה במלא טריקים לגרום לאנשיםפ לעבור ולהתרגל ל10 למרות שבפועל הוא לא כל-כך שונה מ8.1, הוא נראה מגעיל יותר, יש לו עדיין מלא בעיות תאימות אפילו מ8, יש לנו פחות שליטה על המחשב, מכריחים אותנו לעדכן עידכונים וגם מסוגלים למחוק לנו דברים מהמחשב תוך כדי, מרגלים אחרינו פי 5 יותר מכל ווינדוס אחר, אין מלא תוכנות בסיסיות שהיו לנו במערכות קודמות ומה שישלנו מלא פירסומות או רק גרסה חינמית שמעודדת אותנו לקנות את המלא, יש להם יכולת לבדוק אם אנחנו משתמשים במשחקים פרוצים (לא אכפת לי שזה בשביל החוק, זה עדיין חדירה לפרטיות), יש להם אובססיה לנסות להפוך לנו בכוח את מחשב לסמראטפון, כל עדכון עתידני יכול לשנות לנו את המערכת מקצה לקצה בגלל ש10 החינמי בסופו של יום זה בטא חסוייה, ויש עוד רשימה מלאה~

    שאתה מפנים את כל זה, 8.1 בלי עדכונים אחרונים (שבאו מ10 כי הם מוסיפים חלק ממהנ שרשמתי למעלה גם ב7 הוותיק) פתאום נשמע לך שפוי
    הטריקים שהם השתמשו היו:

    1. לגרום לקהל לוותר... "לא נמשיך את ווינדוס! תתרגלו"

    2. עבודה בעיניים "יצרו לכם מערכת גרוע כמו 8 ו10 זה (קצצצת) יותר טוב אז לכו לזה" אנשים רואים שזה יותר טוב אז לא לוקחים בחשבון שזה גרוע לאומת 7 בבגלל מה שהם חוויו מ8

    3. לחצת חברתי, הם רשמו כמה מכשירים מריצים את 10 והשתמשו באתרים כמו IGN ועוד פרסומות שונות כדי להראות לעולם שכולם עכשיו ב10 "אז למה שאתה לא?"

    שבפועל זה טריק מסחרי, להרבה אנשים הwindows update פשוט עדכן את המערכת אוטומתית... מלא פשוט קמו בבוקר וראו שיש להם 10 על המחשב וכבר נשארו עם זה במקום לפרמט

    4. זה בחינם לזמן מוגבל "רוצו לנסות!", שום דבר לא באמת בחינם אבל מלא אנשים לא מפנימים את זה, "חינם" נתן לMS את האופציה לעודד אנשים כולל פירטים לנסות את 10, בזמן שהם גם השתמשו בזה לאסוף עלינו מידע ולהראות לאנשים שיש מלאאאא שמשתמשים ב10, בפועל כולנו בעצם היינו עכברי מעבדה בבטא הפתוחה של MS, בטא שמטרה לאסוף מידע כדי לעודד אנשים ללכת 10.5. יש עוד אבל אין לי כוחבכנות 7 לא כזה נורא ועדיין מחזיק בתואר של המערכת הכי טובה אחרי XP (שכבר קצצצצתת ישן מדי..), חסרים לו כמה דברים שMS לא תוסיף כדי שנזוז ל10 אבל הוא גם ממש לא ישן למשחקים ופועל יש לו מלא דברים של10 אין (כולל חופש המשתמש)

  6. 6

    03:19 27.07.2016 | אדן אדן (אורח)

    משהו מאוד מסריח עם ווינדוס 10.
    הצורה שבא דחפו בכזו עוצמה (ונדנודים) שדרוג חינמי למערכת הפעלה- ברור שזה לא נובע מטוב ליבם, אז מה התוכנית לטווח ארוך?
    מן הסתם פחות חופש למשתמש, בתמורה לכל מני דברים "בלעדיים".

  7. 7

    08:49 27.07.2016 | אבי אבי (אורח)

    אני חושב שהיה ברור שמדובר בניסיון להפוך את המחשב לפלטפורמה סגורה. גייב יצא על מיקרוסקופ לפני שנים כבר כשראה את התסקיר. קונסולת סטים היא כישלון אבל, אז יש רק לקוות שממשלות, כמו של צרפת, יעצרו את התהליך.

  8. 8

    10:04 27.07.2016 | WarFox89 WarFox89

    Not gonna happen. מחשב זה לא קונסולה וברגע שהם משחררים משחקים בלעדיים לחנות ווינדוס 10 הם יכולים לדחוף לעצמם אותם בחזרה ליציאה האנלית (ומה זאת האירוניה הזאת ? הם משחררים את המשחקים שלהם בלעדית בחנות הוינדוס והוא מודאג שזה יהרוס את סטים ? כאילו WTF ?). סטים\valve לא הולכים לשום מקום בקרוב. הרבה כבר ניסו "להמציא את הגלגל" מחדש כמו EA,UBI ועוד פלטפורמות אחרות אבל סטים עדיין כאן והוא כאן כדי להישאר כי אי אפשר להמציא את הגלגל המושלם פעמיים .

  9. 9

       | פורסם ע"י