הרשמה

Fallout Shelter מגיע ל-Windows 10 בתור משחק 'Play Anywhere'

צפו בטריילר לכבוד הגעתו לחנות המשחקים של Windows 10 ול-Xbox

Fallout Shelter מגיע לחנות המשחקים של Windows 10 בתור משחק 'Play Anywhere' שיאפשר לשחקנים להעביר מידע שמור והישגים ל-Xbox One בו יוכלו גם לשחק.

Fallout Shelter הוא משחק RPG שכראוי לשמו הוא משחק Fallout למובייל. מטרת המשחק היא ניהול מקלט תת קרקעי הפועל בשעת מלחמה גרעינית. מטרתכם היא להתפתח ולהעלות את כמות האנשים במקלט שלכם.

כאמור, המשחק היה זמין עד כה למובייל ובשלב מסויים הגיע גם למחשב האישי, אך על מנת להוריד אותו נאלצו השחקנים להשתמש ב-Bethesda Launcher. מעכשיו והלאה המשחק יהיה זמין גם בחנות המשחקים של Windows 10 בחינם (!) כמשחק אותו תוכלו לשחק בכל מקום, בשיתוף עם קונסולת ה-Xbox One שלכם.

מאז ההשקה שלו ב-2015, Fallout Shelter זכה לקבל עדכונים רבים כמו יצירת חפצים, איסוף חתיכות, גידול חיות מחמד, בניית חדרים נוספים, הצטרפות של דמויות אייקוניות מהעולם של Fallout, אבזור המתיישבים ושינוי המראה שלהם ועוד אפשרויות רבות ומסקרנות. כחלק מתפקידכם בתור ה-Overseer של המשחק, תוכלו לשלוח את המתיישבים שלכם למשימות חקר ברחבי ה-Wasteland כשהם חוזרים עם אביזרים וכלי נשק מיוחדים שישמשו אתכם במסע ההישרדות הלא נגמר שלכם.

שחקנים יוכלו להעביר מידע שמור והתקדמות במשחק מהמחשב היישר אל הקונסולה. כל ההישגים והשמירות שעשיתם יהיו זמינים בשתי הפלטפורמות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י