הרשמה

רוצו להוריד: Fallout Shelter עכשיו גם באנדרואיד

הכספת מחכה לכם

משחק המובייל ששבר שיאים באפסטור הגיע היום לאנדרואיד

משתמשי האנדרואיד, הזמן שלכם הגיע! כחודשיים לאחר שהושק ל-iOS, חברת Bethesda מביאה סוף סוף את Fallout Shelter גם לאנדרואיד.

Bethesda לא רק הביאה את המשחק לאנדרואיד, בנוסף היא מוסיפה גם דברים חדשים. ביחד עם ה-Raiders וה-RadRoaches שכבר הכרנו, כעת יבקרנו אותנו גם Mole Rats ו-DeathClaws המוכרים לנו היטב ממשחקי הסדרה. עוד תוספת מעניינת של Bethesda היא Mr Handy - מדובר ברובוט שניתן להשיג כפרס דרך ה-Launch Boxes שבמשחק. הרובוט יוכל לאסוף עבורנו משאבים ואפילו לסייר ב-Wasteland ולהבריח אויבים.

אבל זה לא הכל כי טוד הווארד, במאי המשחק הבטיח שעוד תוכן צפוי להגיע למשחק דרך עדכונים בחנויות האפליקציות, לכן יש עוד למה לצפות.

Fallout Shelter הינו משחק בו אנו מנהלים כספת (Vault) עם מספר משלנו. הכספת מאכלסת אזרחים שברחו מהשממה הגרעינית והמשימה שלנו היא לדאוג שהם יישארו שמחים ובטוחים. בכספת אנו בונים חדרים לייצור חשמל, מים אוכל ועוד ולכל חדר אנו מצוותים אזרחים. באפשרותנו גם לשלוח אזרחים לחקור את ה-Wasteland ולהביא עוד משאבים ונשקים.

להורדת המשחק לאנדרואיד

להורדת המשחק ל-iOS

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:08 15.08.2015 | אני אני (אורח)

    הכל היה טוב ויפה.
    ואז התחילו לתקוף אותי deathclaws כל כמה שעות.
    והם פשוט עוברים קומה קומה, חדר חדר, מרוקנים משאבים ומורידים לי את כל הדייירים לחצי חיים אחד אחד בשיטתיות, ואז עוזבים. אני לי מספיק תחמושת ושריונות כדי לעצור אותם, כל מה שאני יכול לעשות זה לצפות בהם עושים מה שבראש שלהם תוך כדי תלישת שערות, ואז להלחם נגד השעון בהשבת הכספת שלי ל-100% לפני ההתקפה הבאה. אבל יומם של החלאות האלה עוד יגיע. יש לי כמה בחורים אמיצים בחוץ שאוספים בשבילי את המיטב שיש לשממה להציע למלחמה בדברים האלה. יום יבוא והם יצטערו שהם אי פעם שמעו על כספת 264!

  2. 2

       | פורסם ע"י