הרשמה

שמועה: HTC צפויה להשיק מחדש את ה-One M9 עם שינויים בחומרה

צעד נואש להציל את מכשיר הדגל של החברה ל-2015?

לפי שמועה חדשה, HTC מתכוונת להשיק מחדש את מכשיר ה-One M9 עם חומרה יציבה יותר

חברת HTC מודעת היטב לכך שמכשיר הדגל הנוכחי שלה, ה-HTC One M9 ממש לא היה להיט שהיא ציפתה שיהיה. החברה הטאיוואנית כבר הבטיחה שהיא תשיק מכשיר חדש לגמרי מאוחר יותר השנה, אבל מסתבר שגם גרסא מחודשת של ה-One M9 בדרך, והחידושים יהיו בעיקר חומרתיים.

לפי אתר ePrice, ה-HTC One M9 המחודש ינטוש את מעבד ה-Snapdragon 810 של קוואלקום שלטענת רבים סבל מבעיות של חימום יתר עם השפעה רחבה על הביצועים - לטובת מעבד מתוצרת MediaTek. במידה ו-HTC תרצה להביא למכשיר החדש את המעבד הטוב ביותר של מדיה טק, ככל הנראה זה יהיה ה-Helio X20 בעל 10 הליבות. מצד שני, HTC יכולה גם לשנות כיוון ולבחור במעבד זול יותר וכך גם להבטיח שמחיר המכשיר החדש לא יהיה בשמיים.

חוץ מהמעבד, ההנחה הרווחת היא ש-HTC תמשיך עם אותו מסך 5 אינץ' ברזולוציית Full HD יחד עם סוללה בנפח 2840mAh, מצלמה ברזולוציית 20 מגה פיקסל עם אותו חיישן בעייתי שסיפק תוצאות גרועות, 3 ג'יגה ראם ו-32 ג'יגה של אחסון פנימי.

האמינות של השמועה הזו מוטלת בספק: HTC כבר שיחררה את ה-HTC One M9 Plus שלדעת רבים היה אמור להיות מכשיר הדגל האמיתי של החברה לשנה הנוכחית, אבל נכון להיום הוא מושק רק בארצות המזרח. HTC ללא ספק נמצאת עם הגב לקיר, ואנו לא נופתע אם נראה אותה עושה צעדים בלתי צפויים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י