הרשמה

צפו בטריילר הגיימפליי החדש של South Park: The Fractured But Whole

הצטרפו ל-Coon and Friends במלחמה להציל את South Park

ההפתעות מ-Gamescom ממשיכות להגיע

Gamescom לא מפסיק לספק לנו מידע חדש. יוביסופט שחררה טריילר גיימפליי קצרצר בו אנחנו יכולים לראות מהמכניקת משחק החדשה של South Park: The Fractured But Whole.

למרות שאנחנו לא רואים יותר מדיי בטריילר והוא לא ממש מוסיף מידע ביחס למה שראינו עד כה, אנחנו תמיד שמחים לראות עוד קטעים מהמשחק החדש של טריי פרקר ומאט סטון. כידוע, יוצרי המשחק הודיעו כי South Park: The Fractured But Whole לא יהיה כמו המשחק הוקדם ומעבר למערכת המשחק שהוצגה במשחק הראשון, הם יוסיפו שכבות נוספות של טקטיקה כדי לאפשר לדמויות להפיק יותר מהקרבות במשחק.

South Park: The Fractured But Whole יושק ל-Xbox One, PC וה-PS4 ב-6 בדצמבר. שחקנים שיזמינו את המשחק מראש יקבלו עותק של המשחק המקורי בחינם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:58 18.08.2016 | אוהד אוהד (אורח)

    ign העלו סרטון של 15 דקות מהמשחק. הנה קישור


    (וגם, למי שמעריץ סאותפארק כמוני, אמאזון הוציאו חבילה מיוחדת שמקבלים איתה את המשחק season pass ומין בובה של קרטמן על אופניים שניתן לשלוט בה דרך הטלפון אם הבנתי נכון.. בכל מקרה כל הפרטים כאן:https://www.amazon.com/South-Park-Fractured-Remote-Control-Mobile/dp/B01IO2H5CQ/ref=sr_1_3?s=videogames

  2. 2

    16:45 18.08.2016 | DrizziTx DrizziTx

    אאוץ'... 190 דולר, אתה ללא ספק מעריץ :)
    המשחק הראשון היה חביב ותו לא, די הרג עניין בכל משחק המשך מבחינתי. מקווה שהם יוציאו משהו יותר טוב הפעם.

  3. 3

    20:26 19.08.2016 | החתול שמיל החתול שמיל (אורח)

    "שחקנים שיזמינו את המשחק מראש יקבלו עותק של המשחק המקורי בחינם."
    לא הבנתי כלכך

  4. 4

    00:04 20.08.2016 | אוהד אוהד (אורח)

    ל3
    הכוונה בכך היא שמי שמזמין את south park: the fractured but whole, מקבל את המשחק הראשון בסדרה (south park: the stick of truth) בחינם. (מקבלים עוד preorder bonus של הדמות towelie, שאני מניח שאתה מכיר אם אתה רואה את הסדרה)

  5. 5

       | פורסם ע"י