הרשמה

Pokemon Sun and Moon - ארבעה פוקימונים חדשים נחשפו

Game Freak ממשיכה לשתף בתוכן חדש בנוגע למשחקים החדשים בסדרה

מי הם הפוקימונים החדשים שיופיעו במשחק?

בעוד חלק גדול מאוכלוסיית שחקני פוקימון מוצאים את עצמם מתעסקים בניידים שלהם כשהם משחקים Pokemon Go, ישנו עדיין חלק המחכה בכיליון עיניים לשני משחקי הפוקימון החדשים שאמורים לצאת בקרוב - Sun ו-Moon. החברה המפתחת Game Freak ממשיכה לסקרן את קהל המעריצים של הסדרה, כשהיא שחררה טריילר חדש המציג בפנינו ארבעה פוקימונים חדשים שלא נראו עד כה.

הפוקימון הראשון שהחברה חשפה הוא Crawbrawler, פוקימון הנראה כמו סרטן הנהנה להתאגרף. מן הסתם ש-Crawbrawler הוא פוקימון מהסוג הלוחם. היכולות המיוחדות שלו הן: Hyper Cutter ו-Iron Fist.

הפוקימון השני הוא Sandygast, פוקימון מסוג אדמה/רוח רפאים, המופיע לאחר שהוא סופג את נשמתם של פוקימונים הנפלו בקרב. בפועל מדובר בחול אחוז דיבוק. היכלות המיוחדת של Sandygast הוא Water Compaction.

Palossand הוא הפוקימון השלישי שהחברה חשפה. בניגוד ל-Sandygast, הפוקימון הזה אינו משתלט על נשמות של פוקימונים שנפלו בקרב, אלא מסוגל להשתלט על אנשים מבוגרים ולגרום להם לבנות סביבו טירות חול. טירות החול הללו משמשות לו כהגנה והוא אף יכול להחזיר אותן למקרה שנפגע בקרב. היכולת המיוחדת של Palossand היא Water Compaction. הפוקימון הוא מסוג אדמה/רוח רפאים.

הפוקימון הרביעי והאחרון ש-Game Freak חשפה הוא - Stufful, פוקימון קטנטן וחביב האהוב על כולם. למרות סגנונו המתוק, אל תנו לפוקימון זה להטעות אתכם. היכולת שלו לספוג מכות חזקות מאפשרת לו להתמודד מול אויבים חזקים ממנו ואף לנצח אותם בקרב. Stufful הוא פוקימון מסוג רגיל/לוחם, כשהיכולות המיוחדות שלו הן Fluffy / Klutz.

Pokemon Sun and Moon יגיע אלינו ב-23 לנובמבר ל-3DS.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י