הרשמה

"אנחנו צריכים להיות מוכנים יותר להשקה של ה-Nintendo NX"

נינטנדו מפיקה לקחים מההשקה החלשה של ה-Wii U

נשיא נינטנדו בארה"ב אומר את מה שכולנו כבר חשבנו

נינטנדו, אחת מחברות הענק של תעשיית המשחקים, נכוותה לא מעט פעמים בגלל ההשקה הלא מוצלחת של קונסולת ה-Wii U, אך אין זה אומר כי היא תחזור על אותה טעות פעמיים. מנכ"ל Nintendo America, רג'י פילס-איים (Reggie Fils-Aime), מודה כי טעויות שנעשו עם ה-Wii U לא יחזרו על עצמן עם הקונסולה החדשה של החברה - Nintendo NX.

"אנחנו צריכים להיות מוכנים יותר להשקה של ה-Nintendo NX ואחד דברים שאנו צריכים לעשות הוא לתקשר בצורה טובה יותר ולדעת למקם את המוצר שלנו. אנחנו צריכים לעזור לאנשים להבין את הייחוד שלה (ה-NX) ומה זה אומר לשחק משחקים עם חווית המשחק שלו".

אחת הבעיות הגדולות עם ההשקה של ה-Wii U הייתה העובדה כי נינטנדו לא עשתה מספיק צעדים כדי לשווק מחדש את הקונסולה שלה, להסביר על הייחוד שלה - שכלל שלט בעל שני מסכים, ולהרחיק את עצמה מהקונסולת ה-Wii; שאולי זכתה להצלחה רבה בהשקתה, אך הפכה להיות לחסרת חשיבות במרוצת השנים והשאירה תחושה של בזבוז אצל רוב רוכשיה.

בנוסף לכך, פילס-איים התייחס גם לעובדה כי החברה צריכה לדרבן את השחקנים עם משחקים טובים ומיוחדים שימשכו שחקנים לחזור אל חיקה של החברה האהובה, או אפילו להתנסות איתה בפעם הראשונה: "(נינטנדו חייבת) שיהיה לה מגוון מתחדש של משחקים מעולים שידרבן ויותר שחקנים להרים את החומרה ולקנות את התוכנה (המשחק). אלה הם השיעורים החשובים".

נראה כי פילס-איים למד לא מעט מההשקה של ה-Wii U; ולמרות שלקונסולה יש כמה משחקים לא רעים בכלל, היא לא הצליחה להשאיר חותם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י