הרשמה

חדשות השבוע: Nintendo NX אינה הולכת להמשיך את ה-Wii U

בנוסף Infinity Ward משתמשת במקצוענים לקראת ההשקה של Infinite Warfare

קריס מביאה לנו את החדשות החמות של השבוע האחרון

מה היה לנו השבוע? למזלנו תמיד אפשר לסמוך על קריס!

Infinity Ward מתעייצת לגבי מצב המולטיפלייר של Infinite Warfare

לאחר שחטפה על הראש על כך שהמשיכה עם קו העלילה העתידני, Infinity Ward, החברה האחראית על הפיתוח של המשחק החדש בסדרת Call of Duty, הודיעה כי היא עובדת על הפיתוח של מצב המולטיפלייר ביחד עם שחקני e-Sport מקצועיים במטרה להפוך אותו לטוב יותר מאי פעם. האם זה מספיק כדי לשנות את דעת הקהל האינטרנטית?

שחקני הדור הקודם זוכים לאוסף בלעדי של סדרת Modern Warfare

לאחר שהודיעה כי Infinite Warfare לא יהיה זמין לשחקני קונסולות הדור הקודם, Activision הודיעה כי כבר מרגעים אלה, שחקנים יוכלו להוריד את האוסף של Modern Warfare שיכלול את כל משחקי Modern Warfare עד כה. לצערנו, החברה הגרגרנית "שכחה" להוסיף את תכני ה-DLC למשחקים.

משחקי Xbox 360 מרובי דיסקים יהיו זמינים ל-Xbox One

מיקרוסופט עושה צעד נוסף כדי להנגיש את ספריית משחקי ה-Xbox 360, ל-Xbox One. במהלך השבוע מיקרוסופט הודיעה כי מעכשיו גם משחקי ה-360 שהיו בעלי מספר דיסקים יהיו זמינים דרך אפשרות התאימות לאחור ל-Xbox One. אם זה לא אומר לכם יותר מדי, אז אנחנו מכינים אתכם למשחקים כמו Mass Effect 2 ו-3, Fable III ו-Deus Ex: Human Revolution. משמעות החדשה היא שלאט לאט נוכל תיאורטית להנות מכל ספריית משחקי ה-Xbox 360 על קונסולת ה-One.

Nintendo NX אינה הולכת להמשיך את ה-Wii U

אם אתם אחד מהבעלים של קונסלת Wii U, כנראה שההכרזה המוקדמת על קונסולת ה-Nintendo NX גרמה לכם לתסכול קל. למרות ההכרזה על כך שנינטנדו הולכת לעבור הלאה אל קונסולה חדשה, נשיא החברה הודיע כי היא אינה הולכת להיות היורשת של ה-Wii U או ה-3DS, אלא דבר חדש לגמרי. בהתחשב בד"וח הפיננסי ששחררה החברה לאחרונה המצביע על כך כי הכסף שיוזרם אל פיתוח משחקים ל-Wii U, אנחנו בספק.

אלה החדשות לשבוע הזה. מקווים שנהנתם נתראה בשבוע הבא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    22:49 23.05.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    אין על קריס

  2. 2

       | פורסם ע"י