הרשמה

חדשות השבוע - פוקימון מגיע לניידים ו-Overwatch מקבל מצב תחרותי

קריס חוזרת לאחר הפסקה ארוכה לספר לכם מה היו חדשות השבוע

הידיעות הכי מגניבות של השבוע מרוכזות לכם גם הפעם במהדורת חדשות השבוע!

לא קל לספק סרטון חדשות השבוע אחרי E3, אבל קריס לא וויתרה ובדקה מה היו החדשות הגדולות ביותר של השבוע. אז בואו נראה מה היה לנו?

Pokemon Go מקבל חלון השקה

Pokemon Go, משחק המובייל המבוסס מיקום שיגרום לכם להרגיש כמו מאמני פוקימונים אמיתיים, יושק בחודש יולי. נינטנדו לא סיפקה תאריך מדויק, אך הכריזה על אביזר חדש שיאפשר לכם לשחק את המשחק ללא מכשיר נייד במחיר של 39.99$.

מידע חדש נחשף לגבי המצב התחרותי של Overwatch

מידע חדש נחשף על המצב החדש בסרטון בו מפיק המשחק, ג'ף קפלן (Jeff Kaplan), מדבר על האפשרויות החדשות של המצב התחרותי. המצב החדש שיגיע בסוף חודש יוני ישנה את איזון מצבי המשחק ואת הפורמט, יאפשר לשחקנים להנות מעונות תחרותיות שימשכו 2.5 חודשים כל אחת, החלפת עיטורי הרמות המוצגות בפרופלי השחקנים לרשימת הישגים ומערכת קוסמטית חדשה לשחקנים המגיעים לרמות התחרותיות.

Lizard Squad תוקפת את שרתי Battle.net

אם גם אתם חוויתם התנתקויות קשות במהלך השבוע כששחיקתם במשחקיה של בליזארד, אתם לא לבד. ארגון ההאקרים Lizard Squad לקח אחריות על התקפות ה-DDOS. למרות שהארגון לקח אחריות, הוא לא סיפק סיבה ללמה עשה זאת. זו לא הפעם הראשונה שהארגון תוקפף את שרתי Battle.net, כשהפעם הראשונה הייתה לפני מספר חודשים בתגובה לכך שבליזארד סגרה שרת פיראטי ב-WoW.

Warner Bros מתכוננת תוכן DLC נרחב ל-Injustice 2

משחק המכות Injustuce 2 יקבל תמיכה ארוכה של תוכן DLC החל מההשקה שלו. במאי היצירתי של המשחק, אד בון (Ed Boon), אמר: ""מה שאנחנו מנסים לעשות עם כל משחק הוא לתמוך לתקופה ארוכה יותר של זמן. עם דמויות DLC; הצלחנו לקבל ארבע חדשות ל-Motral Kombat, שש עם Injustice ושמונה עם Mortal Kombat X. עם Injustice 2 אנחנו נמשיך באותה הדרך. כמובן שזה אגרסיבי יותר מבעבר".

שחקנית Overwatch נלחמת בההאשמות לרמאות ומראה לכולם את היכולות שלה

מדי פעם להיות מצוין במה שאתה עושה לא בהכרח יביא לך תהילה. שחקנית דרום קוריאנית בשם Gegury הואשמה בכך שהיא מרמה ב-Overwatch והחליטה לקחת את העיניינים לידיים. השחקנית המדורגת במקום שביעי בעולם בדמות הטנק Zarya דווחה ע"י שחקנים שונים ל-Blizzard Korea על כך שהיא מרמה

כדי לטהר את האווירה, השחקנית החליטה להתארח אצל בלוגר גיימינג קוריאני ולהוכיח לכולם שהיא יודעת מה היא עושה. השחקנית צילמה את עצמה משחקת במשך יותר משעה, כשהיא מציגה יכולות של שחקן מקצועי ומגיעה ל-Kill Streaks של 25 הריגות.

ולסיום מכירת הקיץ של סטים נפתחה!

אספנו במיוחד עבורכם את המבצעים החמים של היום הראשון, מצאתם מבצעים שווים שלא הוזכרו בידיעה? מוזמנים לספר לנו בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:18 25.06.2016 | לא מזוהה לא מזוהה (אורח)

    הפוקימון גו זמין לLG G3?

  2. 2

    14:37 26.06.2016 | אופיר אופיר (אורח)

    "וואי איזה אחלה סגיר יואו" איך הקפצת אותי.

  3. 3

       | פורסם ע"י