הרשמה

חדשות השבוע - כל החדשות החמות מקומיק-קון

קריס חוזרת עם כל ההכרזות המגניבות של השבוע

אז מה היה לנו השבוע? טריילר לליגת הצדק, Ultimate Alliance מקבל חידוש והוכרז משחק פלטפורמה Sonic Mania בגירסת 2D

השבוע היה כולו בסימן קומיקס. כנס קומיק קון שהתקיים בסן דייגו הצליח לספק לנו המון הפתעות, החל מהכרזות על סרטים ועד משחקים. אז מה היה לנו השבוע?

טריילר חדש לליגת הצדק

הגיע הזמן ללקק את הפצעים ולהמשיך הלאה. אחרי הפלופ הגדול של באטמן נגד סופרמן, DC ממשיכה הלאה. החברה חשפה את הטריילר הראשון של ליגת הצדק, והציגה את באטמן, כשהוא מנסה לגייס גיבורי על שונים. גם גל גדות נמצאת שם!

Marvel Ultimate Alliance מקבל חידוש

ההכרזות הגדולות המשיכו להגיע בקומיקון קון, אך ההכרזה המפתיעה ביותר אולי הייתה שמארוול הודיעה על כך ששני משחקי Marvel Ultimate Alliance יושקו מחדש ל-Xbox One ,PC וה-PlayStation 4. אם אתם מחפשים משחק לשבת על הספה ולשחק עם חברים, כדאי לכם לבדוק במה מדובר. המשחקים זמינים להורדה כבר עכשיו.

Sonic Mania הוכרז

כחלק מחגיגות 25 השנים לסדרת סוניק הקיפוד; סגה הודיעה כי היא משחררת את Sonic Mania - משחק פלטפורמה 2D בדיוק כמו פעם. Sonic Mania יציג בפנינו שלבים חדשים יחד עם ישנים ויאפשר לנו לשחק על השילוש הקדוש של סוניק, נאקלס וטיילס.

האם Rocket League יהיה Cross Platform?

Psyonix, החברה המפתחת את Rocket League כבר הודיעה כי המשחק יהיה זמין על ה-Xbox One וה-PC, אך היא אינה עוצרת שם. החברה פרסמה, שמצידה, כל מה שצריך לעשות כדי לגרום גם לשחקני ה-PlayStation 4 להנות לשחק מול שחקנים על פלטפורמות אחרות, יקח כיום עבודה אחד.

נשיא סוני לעומת זאת לא נראה מתלהב מהאפשרות. כשנשאל האם שחקני ה-PlayStation 4 יוכלו לשחק עם שחקנים על פלטפורמות אחרות ענה: ''אנחנו צריכים לעבוד עם המפתחים והמפיצות כדי להבין מה הם מנסים להשיג, ואנחנו צריכים להסתכל על אספקטים טכניים."

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י