הרשמה

שירותי משחקים: Steam

תוכן עניינים:

Steam

החנות האלקטרונית של Valve, יוצרי Half-Life, שהחלה כמערכת להפצת טלאים ב-2002 ומאז הורחבה להפצת כותרי Valve, הפצת דמואים ומודים, מכירתם הדיגיטלית של כותרים מחברות שונות ומעולם האינדי, וקהילת גיימרים. שואף להיות ה-Xbox Live של ה-PC.

היצע ומבחר:

מעט יותר מ-250 משחקים נכון להיום. מבחר אקלקטי של משחקים חדשים וישנים מרוב הז'אנרים, ואוספים מצומצמים יותר של משחקי קז'ואל בולטים כמו Bejeweled 2 ושל משחקים מסצנת האינדי. ניתן גם למצוא פה מבחר יפה של מודים למשחקי הפעולה של Valve, רובם ניתנים להורדה בחינם.

קצב העדכון הוא בינוני מינוס, אם כי מאיץ בשנה האחרונה. מה שכן, מי שחי בצפון אמריקה ובמדינות נבחרות באירופה זוכה לקבל גישה לעשרות משחקים נוספים שלא זמינים לשאר העולם, וזה מכעיס.

מחירים:

אין יתרון מחיר משמעותי (אם בכלל) על משחק בקופסא ככל שזה נוגע למשחקי מיינסטרים חדשים, אבל בתחום המשחקים הישנים ניתן למצוא מציאות.

חבילות מיוחדות:

הקטלוג כולל אוספי משחקים שלא ניתן למצוא בחנויות. חבילת "הכל של Eidos", למשל, מכילה עשרים משחקים של החברה במאה דולר (חמישה דולר למשחק), ביניהם כל סדרת Commandos, כל סדרת Hitman, שני משחקי Tomb Raider האחרונים, שני משחקי Deus Ex ו-Thief: Deadly Shadows. היא כוללת אפילו את Kane & Lynch החדש (אם כי הפחות מוצלח). שווה מאוד אם חסרים לכם הרבה מהמשחקים הללו. באופן דומה, חבילת "Super id" כוללת את רוב משחקי סדרות Doom, Wolfenstein, Quake, Heretic ו-Hexen ב-70 דולר.

יתרונות וחסרונות:

- דורש התקנת תוכנת קצה יעודית. התוכנה אוספת נתוני שימוש וחומרה באופן אנונימי ומפעילה עדכונים אוטומטיים.

- כל משחק שנרכש דורש אותנטיקציה (אישור מקוון מול שרתי החברה) לפני כל הפעלה והפעלה.

+ תומכת בטכנולוגיית Streaming שמאפשרת להתחיל לשחק תוך כדי הורדת הקבצים.

מציאות והמלצות:

Arx Fatalis - משחק תפקידים מצויין ב-10 דולר

AudioSurf - משחק אינדי שעושה גלים לאחרונה, שילוב של משחק מוזיקה\קצב ופאזל, 10 דולר

Dangerous Waters - סימולציית לחימה ימית מודרנית, כותר קשה לאיתור שהוא מהטובים שיצאו אי פעם בז'אנר ואשר גם תומך בהתמודדות צי מול צי מרובת משתתפים, 15 דולר

Deus Ex - משחק תפקידים-פעולה מדע בדיוני מגוף ראשון וקלאסיקת חובה, 10 דולר

Eets - בין משחקי האינדי הבולטים של השנים האחרונות, המתואר כ"שילוב בין הנמלולים למכונה המופלאה", 10 דולר.

Everyday Shooter - משחק אינדי חדש שכבר הביא לפרסום יותר מביקורת או שתיים נלהבות. שילוב בין Geometry Wars, להיט ה-Xbox Live, למשחק מוזיקה, וכבר תואר לפחות במקום אחד כ"יותר מהפנט וממכר מ-Rez" (משחק פעולה-מוזיקה ידוע של סוני ל-PS2), ב-10 דולר

Ghost Master - משחק אסטרטגיה מ-2003 ששם את השחקן כראש קנוניה של רוחות רפאים שלא מעוניינות לראות את בית האחוזה הישן בו הן מתגוררות מתמלא בבני אדם טרדניים, בסגנון הסיפור הידוע של אוסקר וויילד. לא מכר יותר מדי למרות ביקורות לא רעות, וכנראה מסיבה זו ניתן כאן לרכישה ב-5 דולר בלבד.

Minerva - מוד שחקן יחיד ל-Half-Life 2. תוספת בלתי רשמית לסיפור הסדרה, שעומדת בכבוד בהשוואה לפרקים הרשמיים. ניתן להורדה בחינם, דורש כמובן התקנה של Half-Life 2 עצמו.

The Longest Journey - למרות שאני אישית לא מעריך את ההרפתקה הזו כראויה למקום בעשרים המשחקים הטובים בז'אנר, יש הרבה חובבי קווסטים שנשבעים לפיה - 10 דולר

לאתר של Steam

בעמוד הבא: Direct2Drive - החנות של FilePlanet ורשת IGN.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:29 08.06.2008 | orkariv0 orkariv0

    מגניב

    יפה

  2. 2

    20:57 08.06.2008 | SmokingAm2 SmokingAm2

    מה עם tf2?

    זה 20 דולר למשחק מעולה מציאה של ממש

  3. 3

    20:23 03.09.2009 | ulyben ulyben

    צריך לעדכן כאן אם רוצים להציג תמונה נכונה וטובה של סטים. ההיצע ענק והכל נגיש לכולם.

  4. 4

       | פורסם ע"י