הרשמה

שירותי משחקים: Real Arcade

תוכן עניינים:

Real Arcade

החנות של Real Networks, חלוצה בתחום ה- Streaming Media שידועה בנגן המוזיקה והוידאו שלה, Real Player. קיימת מאז אביב 2001 ומתמקדת בנתח הקז'ואל.

היצע ומבחר:

בין האתרים המיינסטרימיים ביותר, כך שבסביבות 600 המשחקים שמוצעים בו הם ב-90 אחוז וריאציות על ז'אנרי קז'ואל מבוססים: משחקי בלוקים ויהלומים, משחקי מלצרות, משחקי מצא-את-החפצים, משחקי אסטרטגיה-סים קלילים, וציפוי קל של קלאסיקות - מילים, קלפים ומאיונג. כמעט לכל המשחקים יש דמואים.

מתעדכן בשנים או שלשה משחקים בשבוע.

מחירים:

מחיר אחיד של 20 דולר למשחק, אולי מעט יקר למשחקים שרבים מהם הם רק גרסאות מלוטשות יותר למה שניתן למצוא ברשת בחינם. משום מה אין הנחה על משחקים ותיקים, גם אם הם כבר באתר שלוש או ארבע שנים: בקז'ואל, בניגוד להרד-קור, יש הרבה פחות משמעות לגילו של משחק.

חבילות מיוחדות:

חבילת מנוי שנקראת GamePass מאפשרת לכם, בעבור תשלום קבוע של 10 דולר לחודש, לרכוש ולהוריד משחק לחודש לבחירתכם. בנוסף, ניתן לרכוש משחקים נוספים בהנחה של 25 אחוזים, זאת אומרת ב-15 במקום ב-20 דולר.

יתרונות וחסרונות:

- מתקין לכם במחשב תוכנת ניהול חשבון משחקים של Real Arcade, למרות שהגרסה החדשה של התוכנה שקופה ופחות כבדה מהקודמת.

מציאות והמלצות:

Nancy Drew: Danger on Deception Island - הרפתקה בלשית בסדרת החוקרת הצעירה ננסי דרו

Nancy Drew: Secret of the Old Clock - ועוד הרפתקה אחת מהסדרה

Oasis - משחק אסטרטגיה מהיר וממכר בחולות מצריים העתיקה

Westward 2: Heroes of the Frontier - משחק אסטרטגיה-ניהול במערב הפרוע מאת יוצרי סדרת Virtual Villagers

Rebound Lost Worlds: Recharged - לא שחסרים משחקי שבירת קירות בקטלוג של Real, יש פה בערך חמישים מהם, אבל זה אחד מהטובים למי שאוהב את הסוגה

Platypus - משחק חלליות עם גרפיקה בסגנון פלסטלינה. המשחק באיכות סבירה בהחלט לסוגו, אבל נועד באמת למי שממש נהנה מהסגנון הוזיאולי היחודי

Dream Chronicles 2: The Eternal Maze - אחד ממשחקי החידות הטובים באתר, עם אטמוספירה מצויינת ומגוון רחב של אתגרים מנטליים. אפשר לשחק גם במשחק שקדם לו, שגם הוא נחשב לבין המובילים בז'אנר.

לאתר של Real Arcade

בעמוד הבא: Game Giveaway of the Day - משחק אחר בחינם כל יום

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י