הרשמה

Firewatch יקבל עיבוד קולנועי

המשחק הסיפורי המצליח יקבל עיבוד קולנועי באורך מלא

חברת Good Universe שהפיקה את "לא לנשום" תיקח חלק בפרויקט

משחק האינדי המצליח Firewatch הצליח השאיר טביעת רגל כה גדולה השנה, שהוא הולך לקבל עיבוד לסרט.

לפי דיווח שנמסר מ-The Hollywood Reporter המשחק המוצלח (שמכר מעל מיליון עותקים!) יופק סרט באורך מלא על ידי חברת ההפקה Good Universe (מפיקת הסרט "לא לנשום"). החברות חתמו על הפקת הסרט ועל "פרויקטים שיכולים לגשר בין המשחק לבין עולם הסרטים העתידיים".

המשחק כולו מתרחש על אי מדברי ומסתורי, בו השחקן שלכם, הנרי (Rich Sommer), בחור בגיל העמידה שבורח מצרותיו, הופקד בכדי לשמור ולהשליט סדר על המקום, ביחד עם המנחה שלו לאורך כל הדרך, דלילה (Cissy Jones). על האי תחשפו את עקבותיה של תעלומה מסתורית שתגרום לכם להתפתל בכיסא לא פעם מההרגשה התמידית שאתם נצפים על ידי מישהו.

למרות ההתרגשות, לא נראה כי נזכה לראות אפילו טריילר לסרט בחצי השנה הקרובה, ולפי מה שידוע עד כה לסרט אין מפיק, תאריך יציאה או צוות שחקנים. מייסד החברה המפתחת מסר כי: "כאשר פגשנו את Good Universe הופתענו מאיך שהם מזהים, מטפחים ומפיקים סיפורים מדהימים. זה נדיר למצוא קבוצה אחרת שחולקת כל כך הרבה מהערכים שלך והופכת את התהליך של יצירת הדברים לאפילו עוד יותר מרגש. אנחנו לא יכולים לחכות לראות מה נצליח ליצור ביחד".

אז כמו שאמרנו, כרגע אין יותר מדי מידע על הפרויקט החדש, אך אנחנו מבטיחים לעדכן אתכם כשנדע יותר.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    03:15 29.09.2016 | רון רון (אורח)

    המשחק מתרחש ביער בויומינג בארצות הברית ותפקידו של הנרי הוא לדווח על שרפות . שום אי ושום מדבר. תבדקו פרטים לפני שאתם מעלים פוסטים. זה לגמרי לא מקצועי

  2. 2

    04:02 29.09.2016 | אורח אורח (אורח)

    הכתבות שלהם ניהיו בזויות... זה לא עובר עריכה במערכת מקצועית

  3. 3

       | פורסם ע"י