הרשמה

חברת inXile מכריזה על Wasteland 3

Wasteland 3 שולח אותנו אל קולורדו המושלגת

החברה מתחילה בקמפיין מימון באתר Fig והמטרה היא לגייס 2.75 מיליון דולר

חברת inXile Entertainment שעומדת מאחורי כותרים כמו Wasteland 2 ו-Torment: Tides of Numenera, הודיעה אמש שהיא מתכוונת להמשיך את Wasteland 2 עם משחק המשך שיקרא Wasteland 3 וכי היא מתחילה עם קמפיין מימון באתר Fig. המטרה של החברה היא להגיע לסכום של כ-2.75 מיליון דולר בקמפיין המימון באתר Fig שייחל ב-5 לאוקטובר וכמובן ככל שאתם תורמים יותר כך ערך ההטבות שאתם מקבלים עולה. 

Wasteland 3 הוא משחק המכיל קמפיין ומצב מרובה משתתפים בז'אנר משחקי התפקידים הכולל: רכבים, מפגעים סביבתיים ומשחקיות חדשה שאמורה להבדיל את המשחק מקודמו. המשחק החדש כולל גם מערכת דיאלוג חדשה ושלל תכונות חדשות במהלך הקרב. תכונה מעניינת של המשחק היא האפשרות של חברינו להצטרף למשחק ישירות למצב הקמפיין איפה שעצרנו וכך לסייע לנו להמשיך הלאה. כמובן שניתן לשחק את המשחק גם במצב Offline ללא משתתפים אחרים. 

המשחק לוקח אותנו לגרסא מושלגת וקפואה של מדינת קולורדו בארה''ב ושם אנחנו צריכים לשמור על הבסיס שלנו בכל מחיר. עם הזמן כאשר העלילה תתקדם אנו נשפר את הבסיס שלנו, דבר שייאלץ אותנו לבצע החלטות חשובות על מנת להתקדם. באמצעות הבסיס, אנחנו נוכל לבצע מחקרים, לאסוף מצרכים, ליצור קשר עם ארגונים אחרים ולפתח נתיבי סחורה. 

Wasteland 3 מיועד להגיע עבור ה-PC, Xbox One, PS4 ל-Mac ול-Linux. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י