הרשמה

בן אפלק מספק את דעתו ללמה אנשים לא אהבו את Dawn of Justice

השחקן, שכרגע מקדם סרט חדש בו הוא משחק, לא מפחד להתמודד מול הביקורות השליליות

למרות דעת הקהל על Dawn of Justice, אפלק אומר כי הבחירה בסגנון האפל של הסרט הרגישה לו נכונה

בן אפלק (Ben Affleck) הנמצא בימים אלה במסע קידום של סרטו החדש - The Accountant, אולי חשב כי ישאל רבות על הסרט החדש שלו, אך נראה כי ישנן עדיין שאלות הנוגעות ל-Batman vs. Superman: Dawn of Justice שמעריצים צריכים עליהן מענה; ובניגוד לגישתו הקודמת בה היה עונה תשובות רשמיות ולא מספקות, אפלק סוף סוף נתן את דעתו ללמה הוא חושב שאנשים לא נהנו מהסרט.

בראיון שנתן ל-FOX 5 DC, אפלק התייחס לראשונה ברצינות ללמה אנשים חשבו כי Batman vs. Superman: Dawn of Justice לא היה סרט טוב, וע"פ דבריו של אפלק, ניתן להבין כי הוא חושב שאנשים ציפו לסרט קליל יותר ממה שקיבלו.

"זה היה מעניין, הסרט ההוא (Dawn of Justice), בגלל שהוא לא נשפט כל כך על הביצוע שלו, אלא יותר על האווירה שלו", אמר אפלק בראיון. "אנשים ציפו כי תהיה לסרט יהיה טון קליל יותר, אך אני חשבתי שזה מעניין".

"ישנם טונים אשר ירגישו לי נכונים יותר, בעוד אתה לא תרגיש זאת. והטון של הסרט הזה דומה מאד לספרו של פרנק מילר (The Dark Knight Returns), שאני מאוד אהבתי וחשבתי שהוא מצוין".

במבט לאחור, אנחנו חושבים כי Dawn of Justice דווקא היה סרט לא רע בכלל, ולמרות שסיפק לנו זווית חדשה לגמרי לאיך אנחנו רואים את הגיבורים שלנו, הוא מציג לנו גם את האפשרות למה היה יכול לקרות אם הם היו פועלים לפי אידיאולוגיות שונות ובתנאים שונים ממה שאנחנו רגילים לראות אותם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:05 05.10.2016 | גל גל (אורח)

    הוא צודק. ועדיף שכמה שיותר אנשים יתרגלו לסגנון הזה כדי שיבינו שהסרטים לא גרועים, פשוט היה צריך להתרגל.

  2. 2

    19:29 05.10.2016 | עמית עמית (אורח)

    טוב זאת שטות - נכון שהטון היה בעייתי, אבל הטרילוגיה של נולאן היית אפילו אפלה יותר ואפחד לא חושב שהיא היית זבל. הבעיה של הסרט הזה היית בטקסט מזעזע, בהרס מוחלט של המניעים המקוריים של הדמויות ושל מה שהם מאמינות בו ובפאנצים תלושים מהמציאות (מרתה, באמת ?!?!? מרתה !!!)

  3. 3

    22:41 05.10.2016 | aiden aiden (אורח)

    בשבילי הקטע הוא שכל מה שאנשים רצו לראות זה שהם הולכים מכות, ושצריך לחכות שעתיים לזה זה די מרגיז

  4. 4

       | פורסם ע"י