הרשמה

EA Origin ו-EA Access חוסמות את שירותיהן במדינת מיאנמר

משתמש Reddit שעלה על הבעיה טוען כי אין לו גישה למשחקים ששילם עליהם כסף

החברה אומרת כי עקב קביעת סנקציות נגד המדינה מטעם ארה"ב, עליה לבטל למשתמשי המדינה את המנוי

שירותי המנויים ה-EA Origin ו-Access אינם זמינים יותר במדינת מיאנמר. חברת EA שלא הודיעה על הפסקת הפעילות שלה במדינה מראש טוענת כי עקב סנקציות שמדינת ארה"ב הטילה על המדינה, היא מחויבת להפסיק לתת לה את אותם שירותים.

הכל התחיל כשלפני מספר ימים, משתמש Reddit ניסה להיכנס אל חשבון ה-Origin שלו, רק כדי לגלות כי אינו יכול לעשות זאת. כשהבעיה חזרה על עצמה מספר ימים, הוא בדק את סיבת הבעיה, כשחיפוש זריז בגוגל הראה לו כי EA אינה נותנת את שירותיה במדינתו.

המשתמש פנה אל שירות הלקוחות של EA, שם נמסר לו כי סנקציות שנקבעו ע"י מדינת ארה"ב, שהחברה פועלת על פיהם, אין לה את האפשרות לתת לו יותר שירות וכתוצאה מכך גם אינה יכולה לתת לו לגשת לאותם משחקים שקנה, או אפילו לחנות השירות".

בטענה לדברים אלה, משתמש ה-Origin ניסה לפנות אל EA שוב בטענה כי הסנקציות הוסרו כבר בשביעי לאוקטובר, לכן אין סיבה להמשיך ולחסום את המדינה. כל כך EA לא הגיבה.

הרעיון שהכסף שאנו משלמים על משחקים, אינו באמת קונה לנו אותם, אלא רק משאיל לנו אותו כל עוד החברה ממשיכה לספק אותו באמת מטריד, אך זהו המחיר של קניית משחקים ברשת.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:21 31.10.2016 | WarFox89 WarFox89

    מקרה נדיר וקורה רק בחורים ממש נידחים של כדור הארץ. אין סיבה לדאגה.

  2. 2

    11:30 31.10.2016 | dvirsp12 dvirsp12

    @warfox89
    מקרה נדיר וקורה בחורים נידחים לא הופך את זה לבסדר ומוצדק.
    נניח לרגע שהילארי תבחר. לא נראה שהיא מעריצה גדולה של ישראל, והיא מחליטה להטיל על ישראל סנקציות (הנחה מאוד קיצונית). אף אחד כאן לא יהיה מרוצה מזה שEA תחליט לחסום לו גישה למשתמש בגלל זה.

  3. 3

    22:16 31.10.2016 | WarFox89 WarFox89

    ^^ לא אמרתי שזה בסדר. אמרתי שזה לא רלוונטי לנו או לכל מדינה אחרת שהיא לא עולם 3 והסיכוי שזה יקרה לנו שואף לאפס.

  4. 4

       | פורסם ע"י