הרשמה

Valve מגבילה את השימוש בתמונות קונספט ב-Steam

Valve משנה מדיניות לטובת הלקוחות

"לא תראו יותר תמונות קונספט ואומנות, אלא רק תמונות שלקוחות ישירות מהמשחק"

חברת Valve מעדכנת את המדיניות שלה ב-Steam וכעת מפתחות משחקים לא יוכלו להשתמש בתמונות קונספט, תמונות סינמטיות, וכל מיני פרסים ופרטים אחרים שמוטבעים על תמונות בכדי למשוך את העין של הקונים לקנות את המשחק שלהם, כעת נראה רק תמונות ישירות מהמשחק. 

הטענה של Valve להגבלה החדשה הזאת היא כדי שלקוחות ידעו היטב שהתמונה שהם רואים לקוחה ישירות מהמשחק שהם רוצים. ישנה הערכה שהמהלך הזה הוא מהלך מקדים לשינויים שממשק המשתמש של Steam הולך לעבור בקרוב. "אנחנו לא היינו מאוד בררנים לגבי אופי התמונות שמפרסמות המפתחות בעבר, לכן אנחנו חייבים להדגיש את העמדה שלנו בנושא. כשבאזור צילומי המסך של משחק כלשהו מופיעים רק תמונות שלא לקוחות מהמשחק והן כביכול מייצגות את המשחק, זה יכול להשפיע על הלקוחות ולגרום להם לקנות מוצר שבפועל נראה אחרת. בנוסף אנחנו הולכים להציג עוד יותר צילומי מסך ממשחקים שאכן ייצגו אותם ולא יטעו את הלקוחות", נכתב בהודעה של Valve. 

זה כמובן לא אומר שזה הסוף של תמונות ה-Bullshot, תמונות של Deluxe Editions ודברי שיווק אחרים. Valve רק רוצה שהם יהיו במקום המתאים להם, ולא במקום שבו הם יטעו את הלקוחות. Valve לקחה כדוגמה משחק משלה, Dota 2 וכעת כשתיכנסו לדף המשחק, לא תראו יותר תמונות קונספט ואומנות, אלא רק תמונות שלקוחות ישירות מהמשחק, ולזה Valve מייחלת שהמפתחות יעשו בהקדם. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י