הרשמה

כך נראה Horizon: Zero Dawn ב-PS4 Pro ברזולוציה גבוהה

כך נראה המשחק על ה-PS4 Pro

הרזולוציה הגבוהה תאפשר לנו לראות פרטים שלא היינו רואים ברזולוציה סטנדרטית

המשחק Horizon: Zero Dawn מגיע אלינו מצוות פיתוח גראפי מאוד משובח בסוני, לכן אנחנו לא צריכים להיות מופתעים אם המשחק יראה ממש ממש טוב על הקונסולה החדשה של סוני, ה-PS4 Pro. 

המפתחת Guerrilla Games נכנסה לפרטים ב-Playstation Blog לגבי איך המשחק יראה על ה-PS4 Pro. הנה עיקר הדברים: במידה ויש לכם מסך 4K, המשחק Horizon: Zero Dawn יתמוך ברזולוצייה 2160p, מה שנראה "מדהים בצורה בלתי רגילה", לפי המפתחת. היכולת הזאת תאפשר לנו לראות פרטים כל כך חדים ומדויקים שלא יכולנו לראות קודם כמו "תפרים על הבגדים של Aloy, עלים וחתיכות עץ שעפים ברוח, טווח ראיה של קילומטרים במפה, ועוד הרבה פרטים במכונות ובשאר ה-NPC במשחק", אומרת החברה. אם ברשותכם מסך HDR אז המצב יהיה אפילו טוב יותר כי הצבעים יהיה הרבה יותר בהירים ועמוקים, שזה דבר נפלא למשחק בסגנון של Horizon. 

כאמור, קונסולת ה-PS4 Pro מגיעה ב-11 לנובמבר והמשחק Horizon: Zero Dawn מגיע בחודש פברואר, לכן אם אתם באמת רוצים לחוות את המשחק בצורה הטובה ביותר, זה זמן טוב לשקול לשדרג מסך, למרות שגם ב-1080p המשחק יראה נפלא. בנתיים, התמונות האלה של המשחק מה-PS4 Pro אולי יתנו לכם מבט טוב יותר על מה שהמפתחת מדברת עליו.

Horizon: Zero Dawn צפוי להגיע ב-28 לפברואר בלעדית עבור ה-PS4.  

גודל מלא

גודל מלא

גודל מלא

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:20 03.11.2016 | Lielvas121 Lielvas121 (אורח)

    Good game?!

  2. 2

       | פורסם ע"י