הרשמה

שמועה: סוני עובדים על רימאסטר ל-Horizon: Zero Dawn ומשחק מולטיפלייר

האם סוני מתכוונת להפוך את Horizon לסדרה הגדולה הבאה שלה?

בשינוי אדרת

תחילת שנת 2017 הייתה זמן קריטי לתעשיית משחקי המחשב של היום. Nintendo, בכוונה לעשות קאמבק, השיקה קונסולה חדשה בשם ה-Switch וביחד איתה את The Legend of Zelda: Breath of the Wild, שכל מילה על ההצלחה של שניהם תהיה מיותרת. פחות מחודש לפני, Sony השיקה משחק עולם פתוח משלה בשם Horizon: Zero Dawn, שאמנם לא זכה לסחרר את העולם כמו זלדה, אך לפי השמועה האחרונה - יכול להיות שההרפתקאה של איילוי בדרך לעקוף את לינק בסיבוב.

לפי שני מקורות שונים הקרובים לסוני, שפנו אל האתרים VGC ו MP1ST, סוני מתכננת המון תוכן לעולם של Horizon. ראשית, לפי השמועה המשחק המקורי מ-2017 יקבל גרסאת רימסטר משל עצמו בדומה למשחקים אחרים של החברה אשר זכו לאותו טיפול לאחרונה כמו The Last of Us או Marvel's Spider-Man. המקורות טענו שהדגש יהיה בשדרוגי נגישות, תאורה וגם מודלים של הדמויות - כולם צפויים להיות ברמה הגבוהה של משחק ההמשך. הטענה היותר מעניינת, עם כל הכבוד למשחק המקורי המצויין, היא שסוני מתכננת משחק ספין-אוף בעולם של הסדרה בו נילחם עם חברים ברובוטים הגדולים בסגנון Monster Hunter. לפי קונספטים מוקדמים, Forbidden West היה אמור לכלול בעצמו מוד כזה, אך יחסית בהתחלה הרעיון נגנז. שני המשחקים האלה, במידה ויצאו עד מאי הבא, יספיקו לצאת באותו הזמן שלקח לנו לצלול עוד פעם עם לינק לעולם של Hyrule.

גם אם המקורות לא היו כל כך חזקים, עדיין מדובר בשמועה חזקה במיוחד מפני שכל מה שמפורט בה כבר קרה ממש לאחרונה עם סדרת The last of Us. גם פה מדובר ברימסטר ל-PS5 ולאחריו משחק און-ליין. ממש לא יפתיע אותנו אם סוני ילכו בדרך הזאת גם עם סדרות אחרות, ופה כמובן נשאלת השאלה - אילו סדרות של סוני הייתם רוצים לראות מקבלות את היחס הזה? כתבו לנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:54 03.10.2022 | Avishay50 Avishay50 (אורח)

    לגבי המולטיפלייר של הורייזון אני ממש שמח שיוצא, כי זה נשמע מעניין וכייפי ומתאים למשחק הזה. וגם בגלל שאהבתי משחקי מולטיפלייר אחרים של סוני כמו the last of us factios של המשחק הראשון, המולטיפלייר של Uncharted 4 שהיה גם כייפי מאוד, המולטיפלייר של Ghost of tsushima שגם מאוד נהנתי ממנו ששיחקתי בו וגם המולטיפלייר של קילזון. בקיצור אני מאוד נהנה ממשחקי המולטיפלייר של סוני ויהיה מבורח לקבל עוד מולטיפלייר מצויין כמו ששיחקתי עד כה :)

    אבל הרימאסטרד/רימייק שייצא למשחק Horizon zero dawn זה מאוד מעצבן אותי. בגלל שזה משחק שאין לו שום דבר שצריך שדרוג כי הוא ניראה מדהים, הוא עובד מדהים, הסיפור שלו מדהים, העולם שלו עוצר נשימה ופשוט זה משחק שלא צריך בשום צורה רימייק ובעיקר אחרי שקיבלנו פאץ' של 60 FPS ושידרוגים נוספים שקיבלנו יחד עם הפאץ'. ובטח שזה יעלה 70 דולר כי זה המחיר של כל משחק סוני לאחרונה!!!

  2. 2

    13:59 03.10.2022 | סתם מישהו סתם מישהו (אורח)

    Bully 2 הודלף על ידי אותו האקר שהדליף את GTA 6

  3. 3

    14:00 07.10.2022 | Vgut Vgut

    יותר מענין שיוציאו את forbidden west לpc

  4. 4

       | פורסם ע"י